Portal V10 » Aktualności » Nowa Honda Accord Type-S - 180 KM z 2,2-litrowego diesla
Nowa Honda Accord Type-S - 180 KM z 2,2-litrowego diesla
2009-02-06 - K. Spychalski Tagi: Honda, Honda Accord, Kombi, Honda Accord Type S, Sedan
Jedną z zapowiadanych na stoisku Hondy w Genewie premier będzie wzmocniony Accord w wersji Type-S.
Nowa wersja przedstawiciela Hondy w segmencie D bazuje na Accordzie wyposażonym w silnik diesla 2.2 i-DTEC o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Jednak przydomek Type-S nie znalazł się w nazwie modelu wyłącznie dla ozdoby. Inżynierowie Hondy zmodyfikowali nieco turbosprężarkę i głowicę silnika oraz zmienili intercooler na większy, co poskutkowało wzrostem mocy do 180 KM przy 4000 obr./min i przyrostem momentu obrotowego do 380 Nm przy 2000 obr./min. Żeby jednak auto nie pozostało niezauważone, oprócz oznaczenia Type-S na tylnej klapie, styliści japońskiej marki opracowali dla nowej wersji Accorda specjalny pakiet stylistyczny. Przedni zderzak ze spoilerem nieco obniżono, a jego wloty powietrza powiększono (m.in. ze względu na większy intercooler). Zastosowano także nowe, przezroczyste klosze kierunkowskazów, a atrapę chłodnicy wykończono "przydymionym" chromem. Na progach auta pojawiły się sportowe nakładki i podobnie jak z przodu, przemodelowano i obniżono nieco tylny zderzak. Przysłowiową "kropką nad i" są nowe, 18-calowe felgi aluminiowe, które jeszcze bardziej podkreślają sportowy charakter samochodu.
Wersja Type-S dostępna będzie zarówno w nadwoziu sedan jak i kombi (Tourer). Z kolei, jak poczynione zmiany w silniku wpłynęły na osiągi auta i jego zużycie paliwa oraz emisję spalin, dowiemy się po zakończeniu procedury homologacyjnej nowej wersji Accorda.
Nowa wersja przedstawiciela Hondy w segmencie D bazuje na Accordzie wyposażonym w silnik diesla 2.2 i-DTEC o mocy 150 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Jednak przydomek Type-S nie znalazł się w nazwie modelu wyłącznie dla ozdoby. Inżynierowie Hondy zmodyfikowali nieco turbosprężarkę i głowicę silnika oraz zmienili intercooler na większy, co poskutkowało wzrostem mocy do 180 KM przy 4000 obr./min i przyrostem momentu obrotowego do 380 Nm przy 2000 obr./min. Żeby jednak auto nie pozostało niezauważone, oprócz oznaczenia Type-S na tylnej klapie, styliści japońskiej marki opracowali dla nowej wersji Accorda specjalny pakiet stylistyczny. Przedni zderzak ze spoilerem nieco obniżono, a jego wloty powietrza powiększono (m.in. ze względu na większy intercooler). Zastosowano także nowe, przezroczyste klosze kierunkowskazów, a atrapę chłodnicy wykończono "przydymionym" chromem. Na progach auta pojawiły się sportowe nakładki i podobnie jak z przodu, przemodelowano i obniżono nieco tylny zderzak. Przysłowiową "kropką nad i" są nowe, 18-calowe felgi aluminiowe, które jeszcze bardziej podkreślają sportowy charakter samochodu.
Wersja Type-S dostępna będzie zarówno w nadwoziu sedan jak i kombi (Tourer). Z kolei, jak poczynione zmiany w silniku wpłynęły na osiągi auta i jego zużycie paliwa oraz emisję spalin, dowiemy się po zakończeniu procedury homologacyjnej nowej wersji Accorda.
źródło: Honda; informacja: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowa Honda Accord Type-S - 180 KM z 2,2-litrowego diesla
Podobne: Nowa Honda Accord Type-S - 180 KM z 2,2-litrowego diesla




Podobne galerie: Nowa Honda Accord Type-S - 180 KM z 2,2-litrowego diesla



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Honda
Galerie zdjęć
Newsletter