Portal V10 » Aktualności » Honda Civic Type R - japoński hot-hatch przeszedł lifting

Honda Civic Type R - japoński hot-hatch przeszedł lifting
2020-01-11 - J. Kruczek Tagi: Honda, Honda Civic, Honda Civic Type R
Honda niedawno odświeżyła Civica, a więc pewne zmiany musiały także zawitać w topowej wersji Type R. Hot-hatch przeszedł lifting, ale zmiany wizualne nie są duże. Wręcz większość osób będzie miało problem z dostrzeżeniem nowości.
Lifting skupił się głównie na kilku elementach mechanicznych. Przede wszystkim inżynierowie zmodyfikowali układ zawieszenia i wprowadzili zmiany w nastawach. Auto ma być teraz nieco bardziej komfortowe w codziennym użytkowaniu. Producent zapewnia jednak, że zmieniony układ zawieszenia oraz kierowniczy nie wpłyną na zmniejszenie radości z jazdy na torze. Honda Civic Type R otrzymała system Active Sound Control regulujący brzmienie układu wydechowego w zależności od wybranego trybu jazdy. Nie zdecydowano się na zmiany w napędzie. Pod maską pracuje dobrze znany dwulitrowy motor o mocy 320 KM i momencie obrotowym 400 Nm. Cała moc trafia na przednią oś za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej. Projektanci zmienili gałkę zmiany biegów i skrócili skoki drążka. Zmodyfikowano układ hamulcowy, który teraz otrzymał dwuczęściowe tarcze hamulcowe z lepszą wentylacją. Zmiany wizualne objęły przeprojektowane zderzaki oraz atrapę chłodnicy. W ofercie pojawił się nowy lakier Boost Blue. W kokpicie pojawiła się kierownica obszyta skórą, a ofertę uzupełnił najnowszy pakiet systemów Honda Sense. Honda Civic Type R w odświeżonym wydaniu zadebiutuje w salonach najpóźniej latem 2020.
Lifting skupił się głównie na kilku elementach mechanicznych. Przede wszystkim inżynierowie zmodyfikowali układ zawieszenia i wprowadzili zmiany w nastawach. Auto ma być teraz nieco bardziej komfortowe w codziennym użytkowaniu. Producent zapewnia jednak, że zmieniony układ zawieszenia oraz kierowniczy nie wpłyną na zmniejszenie radości z jazdy na torze. Honda Civic Type R otrzymała system Active Sound Control regulujący brzmienie układu wydechowego w zależności od wybranego trybu jazdy. Nie zdecydowano się na zmiany w napędzie. Pod maską pracuje dobrze znany dwulitrowy motor o mocy 320 KM i momencie obrotowym 400 Nm. Cała moc trafia na przednią oś za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej. Projektanci zmienili gałkę zmiany biegów i skrócili skoki drążka. Zmodyfikowano układ hamulcowy, który teraz otrzymał dwuczęściowe tarcze hamulcowe z lepszą wentylacją. Zmiany wizualne objęły przeprojektowane zderzaki oraz atrapę chłodnicy. W ofercie pojawił się nowy lakier Boost Blue. W kokpicie pojawiła się kierownica obszyta skórą, a ofertę uzupełnił najnowszy pakiet systemów Honda Sense. Honda Civic Type R w odświeżonym wydaniu zadebiutuje w salonach najpóźniej latem 2020.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Honda Civic Type R - japoński hot-hatch przeszedł lifting
Podobne: Honda Civic Type R - japoński hot-hatch przeszedł lifting




Podobne galerie: Honda Civic Type R - japoński hot-hatch przeszedł lifting



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Honda