Portal V10 » Aktualności » BAC Mono R - ostrzejsza wersja imponującego bolidu

BAC Mono R - ostrzejsza wersja imponującego bolidu
2019-07-08 - J. Kruczek Tagi: BAC, BAC Mono, BAC Mono R
BAC wprowadził kilka zmian do swojego sportowego modelu i w ten sposób zadebiutował Mono R. Bolid ma być lżejszy, szybszy oraz ma dawać jeszcze więcej radości z jazdy.
W efekcie producent podrasował motor o 35 KM i obniżył masę o 25 kg. BAC Mono R może się pochwalić mocą 340 KM, co przy macie 555 kg daje imponujący stosunek mocy do masy wynoszący 612 KM na jedną tonę. Cała moc jest dostarczana przez 2,5-litrowy silnik wolnossący. Producent przekonuje, że zmodyfikował 44 elementy z włókna węglowego w celu nadania autu bardziej agresywnego wyglądu. Nadwozia starano się jeszcze bardziej zbliżyć do formuł czego efektem jest między innymi charakterystyczny kanał dolotowy. Projektanci rozbudowali aerodynamikę względem podstawowego modelu. Nadwozie jest o 20 mm niższe i 25 mm dłuższe niż w zwykłym Mono. We wnętrzu pojawiła się nowa kierownica wzorowana na tych z wyścigowych bolidów. Kokpit wykończono elementami z włókna węglowego. BAC Mono R może się pochwalić zupełnie nowymi ceramiczno-karbonowymi hamulcami oraz zmodyfikowanym tytanowym układem wydechowym. Inżynierowie zmodyfikowali charakterystykę zawieszenia. BAC Mono R powstanie w liczbie 30 egzemplarzy, a każdy wyceniono na 190 950 euro. Jak donosi producent wszystkie sztuki już zostały sprzedane.
W efekcie producent podrasował motor o 35 KM i obniżył masę o 25 kg. BAC Mono R może się pochwalić mocą 340 KM, co przy macie 555 kg daje imponujący stosunek mocy do masy wynoszący 612 KM na jedną tonę. Cała moc jest dostarczana przez 2,5-litrowy silnik wolnossący. Producent przekonuje, że zmodyfikował 44 elementy z włókna węglowego w celu nadania autu bardziej agresywnego wyglądu. Nadwozia starano się jeszcze bardziej zbliżyć do formuł czego efektem jest między innymi charakterystyczny kanał dolotowy. Projektanci rozbudowali aerodynamikę względem podstawowego modelu. Nadwozie jest o 20 mm niższe i 25 mm dłuższe niż w zwykłym Mono. We wnętrzu pojawiła się nowa kierownica wzorowana na tych z wyścigowych bolidów. Kokpit wykończono elementami z włókna węglowego. BAC Mono R może się pochwalić zupełnie nowymi ceramiczno-karbonowymi hamulcami oraz zmodyfikowanym tytanowym układem wydechowym. Inżynierowie zmodyfikowali charakterystykę zawieszenia. BAC Mono R powstanie w liczbie 30 egzemplarzy, a każdy wyceniono na 190 950 euro. Jak donosi producent wszystkie sztuki już zostały sprzedane.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BAC Mono R - ostrzejsza wersja imponującego bolidu
Podobne: BAC Mono R - ostrzejsza wersja imponującego bolidu




Podobne galerie: BAC Mono R - ostrzejsza wersja imponującego bolidu



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter