Portal V10  »  Aktualności  »  DS3 Crossback E-Tense - elektryczny crossover wjeżdża do Polski
DS3 Crossback E-Tense

DS3 Crossback E-Tense - elektryczny crossover wjeżdża do Polski

2019-10-31 - J. Kruczek     Tagi: DS3 Crossback E-Tense, DS, DS3 Crossback, Crossover, Eko
DS3 Crossback E-Tense jest kolejną elektryczną propozycja koncernu PSA po Peugeocie e-208 oraz Oplu Corsa-e. Stylowy crossover oferuje oryginalny design i ekologiczny napęd, ale trzeba za to sporo zapłacić.

DS jest marką premium i już standardowa wersja crossovera kosztuje sporo. Crossback E-Tense jest oczywiście droższy i jego ceny startują od pułapu 159 900 zł. Stylowy crossover korzysta z tego samego napędu co wspomniane hatchbacki. To oznacza silnik elektryczny o mocy 136 KM i momencie obrotowym 260 Nm.
DS3 Crossback E-TenseDS3 Crossback E-Tense
Nowy model może się pochwalić przyspieszeniem do setki w czasie 8,7 s i zasięgiem 320 km według normy WLTP. Ładowanie z domowego gniazdka zasili akumulator o pojemności 50 kWh w czasie 8 godzin. Szybka ładowarka pozwoli naładować 80% baterii w 30 minut. Wyposażenie standardowe obejmuje komplet systemów bezpieczeństwa, 17-calowe alufelgi oraz automatyczną klimatyzację.
DS3 Crossback E-TenseDS3 Crossback E-Tense
Oprócz podstawowego wydania So Chic w ofercie pojawił się także Grand Chic. W tym wypadku można liczyć na nawigację, światła LED, kamerę cofania czy dostęp bezkluczykowy. Cena startuje tu od pułapu 184 400 zł. W ofercie znalazła się także wersja usportowiona Performance Line+ za cenę 180 500 zł.
DS3 Crossback E-TenseDS3 Crossback E-Tense



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

DS3 Crossback E-Tense - elektryczny crossover wjeżdża do Polski

DS3 Crossback E-Tense - elektryczny crossover wjeżdża do Polski
zygMun 2019-11-03 20:25
Powiem jedno, cena przeraża. Jakby chodziło o ekologię to elektryki byłby o wiele tańsze. Ja nie mam zamiaru płacić za czyjeś wymysły. Dlatego postawiłem na spalinowego korando z 178 końmi i z owiele niższą ceną.