Portal V10  »  Aktualności  »  Volkswagen Jetta 2010 - wersja europejska na oficjalnych zdjęciach
Nowy Volkswagen Jetta 2010 - model europejski

Volkswagen Jetta 2010 - wersja europejska na oficjalnych zdjęciach

2010-10-27 - K. Spychalski     Tagi: Volkswagen, Volkswagen Jetta, Sedan
Europa jest kolejnym rynkiem po USA, na którym oferowany będzie Volkswagen Jetta.Samochód mierzy 4,64 cm, więc jest o blisko 10 cm dłuższy od poprzednika (poprzednia generacja 4,55 cm). Jetta już w podstawowej wersji wyposażenia Trendline będzie wyposażony m.in. w klimatyzację, wielofunkcyjny wyświetlacz, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, sześć poduszek powietrznych oraz układy ABS i ESP. W bogatszych wersjach wyposażeniowych dostępne będą duże obręcze aluminiowe (nawet 17-calowe), zaawansowane systemy audio oraz systemy wspomagające jazdę, takie jak na przykład pilot parkowania.Pod maską znajdą się znane silniki wysokoprężne i benzynowe. Gamę jednostek Diesla otwiera motor 1,6 TDI o mocy 105 KM, który zadowala się średnio 4,2 litrami oleju napędowego na 100 km. Większy silnik o pojemności 2 litrów ma 140 KM i jest równie oszczędny. Topowa jednostka benzynowa osiąga 200 KM z pojemności 2 litrów. Nieco mniejszy silnik 1,4 TSI występuje w dwóch wariantach mocy: 122 i 160 KM. Podstawowy motor benzynowy 1,2 TSI produkuje natomiast 105 KM.

Ceny w Europie będą rozpoczynały się od 20 900 Euro. Dla porównania, Jettę można kupić w USA za 28 984 dolarów.



źródło: Carscoop; informacja: Mototarget

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
5

Komentarze do:

Volkswagen Jetta 2010 - wersja europejska na oficjalnych zdjęciach

Volkswagen Jetta 2010 - wersja europejska na oficjalnych zdjęciach
Prix 2010-10-28 20:09
Podstawowa różnica pomiędzy wersją US i EU to inne, lepsze zawieszenie auta. Wielowahaczowe na Europę. Dodatkowo zapewne i jakość materiałów, i dostępność nowoczesnych systemów będzie u nas bogatsze.
Volkswagen Jetta 2010 - wersja europejska na oficjalnych zdjęciach
Toolbox 2010-10-30 08:07
Wygląda naprawdę świetnie i obawiam się że może zagrozić pozycji Passata na wielu europejskich rynkach. Chyba że niemcy skalkulują odpowiednio wysoką cenę na Jettę. Jeśli postąpią tak jak z Golfem VI to ludzie kupią Jettę zamiast Passata
ARON
Volkswagen Jetta 2010 - wersja europejska na oficjalnych zdjęciach
ARON 2010-11-01 22:38
G... prawda! Pomyśl racjonalnie, czy VW opłacałoby się wywalać dodatkową kasę na dwa rodzaje materiałów zwłaszcza w takich durnowatych dla motoryzacji czasach? Pojechałeś drogi forumowiczu po stereotypach - US Jetta ma raptem inne światła, czy mocniejsze silniki (mogę przystać na bardziej komfortowe nastawy zawieszenia), a już na 100% lepsze wyposażenie niż te biedoty u nas. W Stanach jak nie oferujesz w aucie nic ciekawego, to możesz się pożegnać ze sprzedażą...
Volkswagen Jetta 2010 - wersja europejska na oficjalnych zdjęciach
Toolbox 2010-11-02 07:00
Zanim coś napiszesz proszę sprawdź ;-) Jetta na rynek USA np. nie ma klimatronika, ma inne hamulce i zawieszenie - nie bardziej komfortowe tylko słabsze i, proste skrzynie biegów (automat jeszcze sprzed 10 lat), inne matreriały wykończniowe (deska, boczki, plastiki). Wyposażenie poza większą ilością uchwytów na kubki jest uboższe. Widziałem taką Jettę prosto ze stanów i jakość wnętrza jest bardziej jak w Hondzie Civic z lat 2000-2005 niż w europejskich samochodach
ARON
Volkswagen Jetta 2010 - wersja europejska na oficjalnych zdjęciach
ARON 2010-11-02 23:34
Aż mi ciężko uwierzyć z tego, co piszesz Toolbox, że chce się Niemcom podwójnie rzeczy robić na rynek amerykański, zaś inne nastawy zawieszenia to mnie raczej nie zdziwią (a później wielkie oczy, że kryzys mają w motoryzacji). Zaskakujący jest ten fakt tym bardziej, że już nawet same auta amerykańskie w specyfikacji nawet na EU praktycznie nie różnią się od swoich amerykańskich odpowiedników. Jeszcze bardziej zaskakujei mnie fakt wyposażenia - Amerykanie pakują do aut wszystko praktycznie w standardzie, a jak czytam, Niemcy dalej zdzierają za każdą pierdołę - nic się tutaj nie zmienia od co najmniej 10 lat, wstyd VW!