Portal V10 » Aktualności » Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem
Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem
2020-01-16 - J. Kruczek Tagi: Porsche 718 GTS, Porsche 718 Cayman GTS, Porsche 718 Cayman, Porsche 718 Boxster, Porsche
Porsche odsłoniło model 718 GTS, który może się pochwalić 4-litrowym silnikiem typu boxer. Implementacja większego silnika w miejsce 2,5-litrowego czterocylindrowca jest bardzo miłą niespodzianką.
Porsche 718 GTS otrzymał sześciocylindrowy motor o mocy 400 KM, który pochodzi z topowego GT4. Jednostka zapewnia przyspieszenie do setki w czasie 4,5 s. Na start sportowy model będzie dostępny z sześciobiegową przekładnią manualną. Wkrótce do oferty ma trafić także model ze skrzynią PDK oraz pakietem Sport Chrono. Porsche 718 GTS otrzymał nie tylko nowy silnik, ale także przeprojektowany układ wydechowy. Zmianę można zobaczyć między innymi po zmienionej pozycji końcówek wydechu, które już nie są na środku. Sportowa maszyna może się pochwalić zawieszeniem PASM o zmniejszonym prześwicie o 20 mm. Producent zadbał o system Porsche Torque Vectoring z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału. Najnowsza generacja Porsche 718 GTS ma spełniać wymogi emisji spalin dzięki kilku zabiegom, jak choćby wyłączanie dwóch cylindrów przy małym obciążeniu silnika. Porsche 718 GTS zadebiutuje w Polsce końcem marca, a ceny wyniosą 407 tys. zł za wersję Cayman i 410 tys. zł za Boxstera.
Porsche 718 GTS otrzymał sześciocylindrowy motor o mocy 400 KM, który pochodzi z topowego GT4. Jednostka zapewnia przyspieszenie do setki w czasie 4,5 s. Na start sportowy model będzie dostępny z sześciobiegową przekładnią manualną. Wkrótce do oferty ma trafić także model ze skrzynią PDK oraz pakietem Sport Chrono. Porsche 718 GTS otrzymał nie tylko nowy silnik, ale także przeprojektowany układ wydechowy. Zmianę można zobaczyć między innymi po zmienionej pozycji końcówek wydechu, które już nie są na środku. Sportowa maszyna może się pochwalić zawieszeniem PASM o zmniejszonym prześwicie o 20 mm. Producent zadbał o system Porsche Torque Vectoring z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału. Najnowsza generacja Porsche 718 GTS ma spełniać wymogi emisji spalin dzięki kilku zabiegom, jak choćby wyłączanie dwóch cylindrów przy małym obciążeniu silnika. Porsche 718 GTS zadebiutuje w Polsce końcem marca, a ceny wyniosą 407 tys. zł za wersję Cayman i 410 tys. zł za Boxstera.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem
Podobne: Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem
Porsche buduje tylko dwa identyczne samochody sportowe rocznie »
Porsche 718 Boxster Spyder oraz Cayman GT4 wyjechały z cienia »
Porsche 718 T - kolejna wersja Caymana i Boxstera »
Porsche 718 Cayman GT4 w specjalnej wersji Sports Cup Edition »
Podobne galerie: Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem
Porsche 718 Cayman GTS - sportowe coupe na fotografiach »
Porsche 718 Boxster GTS - roadster w pełnej krasie »
Porsche 718 Boxster GTS - roadster dla miłośników szybkiej jazdy »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Porsche
Newsletter
Galerie zdjęć