Portal V10 » Aktualności » Peugeot 2008 - debiut francuskiego crossovera. Dużo silników i wersja EV
Peugeot 2008 - debiut francuskiego crossovera. Dużo silników i wersja EV
2019-06-19 - J. Kruczek Tagi: Peugeot, Peugeot 2008
Peugeot zaprezentował oficjalnie model 2008. Najmniejszy crossover marki przejął design najnowszych samochodów marki i trzeba przyznać, że dobrze na tym wyszedł. Dostajemy nowoczesny pojazd, który ma celować między innymi w młodszych klientów.
Podobnie, jak nowy 208 tak i crossover będzie oferowany w licznych opcjach napędowych. Pod maską zagościł silnik benzynowy 1,2 Pure Tech w wersjach mocy 99 KM, 128 KM oraz 153 KM. Miłośnicy diesla wybiorą jednostkę 1,5 BlueHDI o mocy 99 KM. Największym krokiem w przyszłość ma być wersja e-2008. Ta korzysta z silnika elektrycznego o mocy 136 KM oraz zestawu baterii o pojemności 50 kWh. Auto wykorzystuje ładowarki 100 kW co ma zapewnić 80 procent energii w 30 minut. Baterie umieszczono pod podłogą co oznacza taką samą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku, jak w konwencjonalnych wersjach. Zasięg elektrycznego crossovera ma wynieść około 310 km według cyklu WLTP. Producent chwali się wyposażeniem Peugeota 2008 w najnowsze systemy wspomagające kierowcę. Na pokładzie znajdziemy 3D i-Cockpit zastępujący klasyczne zegary oraz wyświetlacz head-up. Jazdę ma umilić 10-głośnikowy system audio Focal.
Peugeot 2008 bazuje na nowej platformie CMP. Crossover jest dłuższy od poprzednika o 14 cm. Każda wersja może się pochwalić bagażnikiem o pojemności 360 litrów. Sprzedaż ma ruszyć w przyszłym roku i wtedy poznamy ceny.
Podobnie, jak nowy 208 tak i crossover będzie oferowany w licznych opcjach napędowych. Pod maską zagościł silnik benzynowy 1,2 Pure Tech w wersjach mocy 99 KM, 128 KM oraz 153 KM. Miłośnicy diesla wybiorą jednostkę 1,5 BlueHDI o mocy 99 KM. Największym krokiem w przyszłość ma być wersja e-2008. Ta korzysta z silnika elektrycznego o mocy 136 KM oraz zestawu baterii o pojemności 50 kWh. Auto wykorzystuje ładowarki 100 kW co ma zapewnić 80 procent energii w 30 minut. Baterie umieszczono pod podłogą co oznacza taką samą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku, jak w konwencjonalnych wersjach. Zasięg elektrycznego crossovera ma wynieść około 310 km według cyklu WLTP. Producent chwali się wyposażeniem Peugeota 2008 w najnowsze systemy wspomagające kierowcę. Na pokładzie znajdziemy 3D i-Cockpit zastępujący klasyczne zegary oraz wyświetlacz head-up. Jazdę ma umilić 10-głośnikowy system audio Focal.
Peugeot 2008 bazuje na nowej platformie CMP. Crossover jest dłuższy od poprzednika o 14 cm. Każda wersja może się pochwalić bagażnikiem o pojemności 360 litrów. Sprzedaż ma ruszyć w przyszłym roku i wtedy poznamy ceny.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Peugeot 2008 - debiut francuskiego crossovera. Dużo silników i wersja EV
Podobne: Peugeot 2008 - debiut francuskiego crossovera. Dużo silników i wersja EV
Peugeot 2008 - nowa generacja urośnie i schudnie »
Peugeot 2008 - Francja trzyma tempo - nasza pierwsza jazda »
Peugeot 2008 pierwszym autem sprzedawanym z rzeczywistymi wynikami spalania »
Peugeot 2008 po liftingu - polskie ceny »
Podobne galerie: Peugeot 2008 - debiut francuskiego crossovera. Dużo silników i wersja EV
Peugeot 2008 po face liftingu »
Peugeot 2008 - ciekawa propozycja w klasie crossoverów »
Peugeot 208 - francuski hatchback w nowoczesnym wydaniu »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Peugeot
Newsletter
Galerie zdjęć