Portal V10 » Aktualności » Nowa Skoda Yeti w innowacyjnej reklamie

Kampania wprowadzająca nowy model Škody - Yeti 4x4,
to pierwszy przykład na polskim rynku kampanii telewizyjnej odsyłającej
do stron Google, zamiast podawania brandowego adresu strony WWW. Skoda
Auto Polska zawsze szuka innowacyjnych rozwiązań i chętnie je wdraża,
co pokazuje także ta kampania.
Wykorzystano w niej spot telewizyjny zawierający komunikat "wygraj
YETI", który jest wpisywany w okno wyszukiwarki. W ten sposób widz
został odesłany na stronę www.google.pl. W tym samym czasie emitowana
jest reklama SEM, która kieruje internautów do konkursu i strony
promocyjnej.
Już pierwszy dzień kampanii pokazał synergię cross-mediowego planowania
komunikacji. Kilka tysięcy osób wykorzystało możliwość i odwiedziło
serwis promocyjny po wpisaniu w wyszukiwarce hasła "wygraj yeti". Tego
typu mechanizm wykorzystuje też zjawisko konsumpcji mediów w jednym
czasie, gdy widz jednocześnie ogląda telewizję i surfuje w Internecie.
Wyszukiwarki jako źródło wiedzy w sieci znacznie ułatwią internautom
dotarcie do informacji na temat promowanych produktów. Wyszukiwarki
stają się pierwszym miejscem kontaktu, znacznie skuteczniejszym, niż
podawanie adresu strony WWW w komunikacie reklamowym - twierdzi
Jarosław Pająk z Mediacom.
źródło: Skoda
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowa Skoda Yeti w innowacyjnej reklamie
Podobne: Nowa Skoda Yeti w innowacyjnej reklamie




Podobne galerie: Nowa Skoda Yeti w innowacyjnej reklamie



Najczęściej czytane w tym miesiącu


Tapety na pulpit Skoda
Newsletter
Galerie zdjęć