Portal V10  »  Aktualności  »  Nowa Skoda Superb - ruszyła polska kampania reklamowa
Skoda

Nowa Skoda Superb - ruszyła polska kampania reklamowa

2008-09-16 - K. Spychalski     Tagi: Skoda, Premiery, Skoda Superb, Sedan
Nowa Škoda Superb debiutuje na polskim rynku. Ruszyła właśnie kampania promująca ostatnią nowość czeskiego koncernu, której symbolem jest most w Sao Paulo - przykład idealnego połączenia piękna i funkcjonalności.

Most pojawiający się w reklamie Nowej Škody Superb nosi imię Octavio Frias de Oliveira i łączy dwa brzegi największego miasta Brazylii i Ameryki Południowej, leżącego nad rzeką Pinheiros. Bywa uznawany za jedno z najpiękniejszych drogowych rozwiązań architektonicznych na świecie, umożliwiając jednocześnie przejazd w godzinach szczytu nawet do 10 tysięcy samochodów na godzinę. - Chcemy zwrócić uwagę naszych klientów na to, że istnieją rozwiązania łączące idealnie walory użytkowe i funkcjonalne z piękną, niepowtarzalną formą. Taki właśnie jest Nowy Superb - mówi Michał Brzeziński, product manager odpowiedzialny za najnowszą prezentację Škody. Przypomnijmy, że również prasowa premiera Nowej Škody Superb nawiązywała do tego motywu, prezentując samochód na tle najdłuższego w Europie duńskiego mostu przez Wielki Bełt. Kampania promująca premierę Nowego Superba wykorzystuje reklamę telewizyjną, prasową, internetową oraz wielkoformatową reklamę zewnętrzną. W salonach firmowych pojawią się materiały ekspozycyjne, prezentujące najważniejsze atuty modelu. Podkreślone zostaną np. elementy wyposażenia, jak choćby niepowtarzalny system Twindoor, umożliwiający w ciągu kilku sekund zmianę sposobu otwierania pokrywy bagażnika - jak w eleganckim sedanie lub praktycznym liftbacku. - Przygotowaliśmy także kampanię BTL, która umożliwi nam bezpośrednie dotarcie do precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej, w tym do osób, które wcześniej nie miały bliższego kontaktu z marką Škoda - wyjaśnia Brzeziński. - Przedstawimy formuły "Superb Selection" oraz "Superb Cafe". "Superb Selection" to prezentacje dla zaproszonych gości, odbywające się w największych miastach Polski. Prezentacji modelu towarzyszą produkty ekskluzywnych marek, czyli przedmioty piękne, a zarazem funkcjonalne. Do tego uczestnicy prezentacji mogą korzystać z największej atrakcji wieczoru - specjalnie przygotowanej jazdy testowej. Z kolei Superb Cafe to elegancka kawiarnia, towarzysząca kilkunastu konferencjom branżowym (m.in. medycznym, prawniczym), których goście mogą delektować się najwyższej jakości kawą i zapoznać osobiście z walorami Nowej Škody Superb.



źródło: Skoda

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Nowa Skoda Superb - ruszyła polska kampania reklamowa

ARON
Nowa Skoda Superb - ruszyła polska kampania reklamowa
ARON 2008-10-07 11:56
Ciekawa aż do momentu kiedy nie widzi się od tyłu, czyli tak mniej więcej do słupków B... Czy te skody muszą wyglądać teraz jak VW?