Portal V10 » Aktualności » Marki premium mają w ofercie zbyt wiele modeli

Marki premium mają w ofercie zbyt wiele modeli
2014-11-17 - A. Ruciński Tagi: Audi, Mercedes, Porsche, Porsche 911
Nie ulega wątpliwości, że w ostatnich latach producenci samochodów mocno zagalopowali się z poszerzaniem swojej oferty. Modeli jest tak wiele, że brakuje segmentów do których można je zaklasyfikować.
Do dawnych sedanów, coupe, cabrio i hatchbacków dołączyły wariacje łączące kilka odłamów w jedno. Do tego dochodzi wiele wersji wyposażeniowych, silnikowych i coraz częstsze edycje specjalne. Wydaje się, że taka sytuacja służy motoryzacji, która dziś jest bardziej barwna i ciekawa. Ale, czy to aby nie przesada? Jeśli dobrze policzyć, Porsche ma w swojej ofercie łącznie 22 różne warianty modelu 911. Jeden model i 22 wersje. Dealerzy marki narzekają, że niemożliwością jest posiadanie każdego wariantu w wydaniu pokazowym. Często muszą więc ograniczać się do wirtualnych prezentacji. Mercedes, który ostatnio zmienił nomenklaturę otworzył sobie furtkę do dalszego poszerzania i tak zagmatwanej gamy. Podobnie jest z BMW. Z roku na rok przybywa kolejnych modeli i wersji, aż trudno się w tym połapać. Pytanie, czy potrzebujemy aż takiego wyboru? Niekoniecznie. Świadczą o tym coraz częstsze przypadki wycofywania aut z rynku z powodu słabej sprzedaży. Bez wątpienia takich zdarzeń będzie przybywać proporcjonalnie wraz z pojawianiem się kolejnych modeli.
Do dawnych sedanów, coupe, cabrio i hatchbacków dołączyły wariacje łączące kilka odłamów w jedno. Do tego dochodzi wiele wersji wyposażeniowych, silnikowych i coraz częstsze edycje specjalne. Wydaje się, że taka sytuacja służy motoryzacji, która dziś jest bardziej barwna i ciekawa. Ale, czy to aby nie przesada? Jeśli dobrze policzyć, Porsche ma w swojej ofercie łącznie 22 różne warianty modelu 911. Jeden model i 22 wersje. Dealerzy marki narzekają, że niemożliwością jest posiadanie każdego wariantu w wydaniu pokazowym. Często muszą więc ograniczać się do wirtualnych prezentacji. Mercedes, który ostatnio zmienił nomenklaturę otworzył sobie furtkę do dalszego poszerzania i tak zagmatwanej gamy. Podobnie jest z BMW. Z roku na rok przybywa kolejnych modeli i wersji, aż trudno się w tym połapać. Pytanie, czy potrzebujemy aż takiego wyboru? Niekoniecznie. Świadczą o tym coraz częstsze przypadki wycofywania aut z rynku z powodu słabej sprzedaży. Bez wątpienia takich zdarzeń będzie przybywać proporcjonalnie wraz z pojawianiem się kolejnych modeli.
źródło: wcf
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Marki premium mają w ofercie zbyt wiele modeli
Podobne: Marki premium mają w ofercie zbyt wiele modeli



Podobne galerie: Marki premium mają w ofercie zbyt wiele modeli



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Mercedes
Galerie zdjęć
Newsletter