Portal V10 » Aktualności » Lexus ES 300h zadebiutował nad Wisłą. Polskie ceny limuzyny

Lexus ES 300h zadebiutował nad Wisłą. Polskie ceny limuzyny
Lexus ES pierwszy raz trafił na europejski rynek. To oznacza, że limuzyna jest także dostępna w Polsce. Nad Wisłą można już kupić wersję ES 300h w czterech wariantach wyposażenia.
Lexus ES 300h jest napędzany przez 2,5-litrowy silnik o mocy 178 KM współpracujący ze 120-konną jednostką elektryczną. Łącznie zestaw oferuje moc 218 KM. Napęd trafia na przednią oś za pośrednictwem automatycznej skrzyni E-CVT. Podstawowa wersja Elegance została wyceniona na 199 900 złotych. Wyposażenie modelu obejmuje między innymi 8-calowy ekran systemu teleinformacyjnego, kamery cofania, 10-gośnikowy system audio czy elektrycznie sterowane fotele i kierownicę. Na pokładzie znalazł się system utrzymywania pasa ruchu, diodowe reflektory oraz 17-calowe obręcze kół. W ofercie znalazł się pakiet Premium z 18-calowymi kołami czy nawigacją za 5000 zł. Kolejną wersja jest F Sport za cenę 229 900 złotych. Tutaj producent przygotował sportowe dodatki nadwozia, sportowe fotele, adaptacyjne zawieszenie czy adaptacyjne reflektory. Dodatkowe elektroniczne gadżety otrzymamy w pakiecie Techno za 14 000 złotych.
Topowe odmiany to Prestige za 239 900 zł oraz Omotenash za 279 900 zł. W najdroższej wersji znajdziemy między innymi odtwarzacz DVD, system audio Mark Levinson z 17 głośnikami czy 12,3-calowy ekran multiemdialny. Lexus ES zdaje się być ciekawą propozycją rzucającą wyzwanie niemieckim limuzynom. Czas pokaże, czy wprowadzenie tego modelu na rynek europejski było dobrym posunięciem.
Lexus ES 300h jest napędzany przez 2,5-litrowy silnik o mocy 178 KM współpracujący ze 120-konną jednostką elektryczną. Łącznie zestaw oferuje moc 218 KM. Napęd trafia na przednią oś za pośrednictwem automatycznej skrzyni E-CVT. Podstawowa wersja Elegance została wyceniona na 199 900 złotych. Wyposażenie modelu obejmuje między innymi 8-calowy ekran systemu teleinformacyjnego, kamery cofania, 10-gośnikowy system audio czy elektrycznie sterowane fotele i kierownicę. Na pokładzie znalazł się system utrzymywania pasa ruchu, diodowe reflektory oraz 17-calowe obręcze kół. W ofercie znalazł się pakiet Premium z 18-calowymi kołami czy nawigacją za 5000 zł. Kolejną wersja jest F Sport za cenę 229 900 złotych. Tutaj producent przygotował sportowe dodatki nadwozia, sportowe fotele, adaptacyjne zawieszenie czy adaptacyjne reflektory. Dodatkowe elektroniczne gadżety otrzymamy w pakiecie Techno za 14 000 złotych.
Topowe odmiany to Prestige za 239 900 zł oraz Omotenash za 279 900 zł. W najdroższej wersji znajdziemy między innymi odtwarzacz DVD, system audio Mark Levinson z 17 głośnikami czy 12,3-calowy ekran multiemdialny. Lexus ES zdaje się być ciekawą propozycją rzucającą wyzwanie niemieckim limuzynom. Czas pokaże, czy wprowadzenie tego modelu na rynek europejski było dobrym posunięciem.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Lexus ES 300h zadebiutował nad Wisłą. Polskie ceny limuzyny
Podobne: Lexus ES 300h zadebiutował nad Wisłą. Polskie ceny limuzyny




Podobne galerie: Lexus ES 300h zadebiutował nad Wisłą. Polskie ceny limuzyny



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Lexus
Newsletter
Galerie zdjęć