Portal V10  »  Aktualności  »  Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki

Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż

2013-03-25 - A. Ruciński     Tagi: Seat, Seat Leon
Sytuacja Seata nie wygląda najlepiej. To jedyna marka koncernu Volkswagena, która przynosi straty. Jeśli Hiszpanie szybko nie poprawią swoich wyników, Niemcy mogą stracić cierpliwość i uciąć dopływ pieniędzy.

W 2012 roku Seat sprzedał 320 000 aut. Szef marki, James Muir ma świadomość, że aby przetrwać, trzeba co najmniej podwoić wyniki sprzedaży. "Pełną stabilność zapewniłby jednak dopiero ponad milion aut" - mówi. Cała nadzieja w nowym Leonie, który ma szanse na sukces. Oczywiście jeśli cena nie będzie zbyt wygórowana. W innym wypadku klienci na pewno wybiorą Golfa lub Octavię.

Plan B zakłada też stworzenie crossovera, wielkości Audi Q3. Taki model mógłby cieszyć się sporym zainteresowaniem klientów, wykorzystując koniunkturę na małe SUV-y. Mamy nadzieję, że ten rok będzie dla Seata znacznie bardziej udany. Trzymamy kciuki!



źródło: worldcarfans

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż