Portal V10 » Aktualności » Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż

Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż
Sytuacja Seata nie wygląda najlepiej. To jedyna marka koncernu Volkswagena, która przynosi straty. Jeśli Hiszpanie szybko nie poprawią swoich wyników, Niemcy mogą stracić cierpliwość i uciąć dopływ pieniędzy.
W 2012 roku Seat sprzedał 320 000 aut. Szef marki, James Muir ma świadomość, że aby przetrwać, trzeba co najmniej podwoić wyniki sprzedaży. "Pełną stabilność zapewniłby jednak dopiero ponad milion aut" - mówi.
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Cała nadzieja w nowym Leonie, który ma szanse na sukces. Oczywiście jeśli cena nie będzie zbyt wygórowana. W innym wypadku klienci na pewno wybiorą Golfa lub Octavię.
Plan B zakłada też stworzenie crossovera, wielkości Audi Q3. Taki model mógłby cieszyć się sporym zainteresowaniem klientów, wykorzystując koniunkturę na małe SUV-y.
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Mamy nadzieję, że ten rok będzie dla Seata znacznie bardziej udany. Trzymamy kciuki!
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
W 2012 roku Seat sprzedał 320 000 aut. Szef marki, James Muir ma świadomość, że aby przetrwać, trzeba co najmniej podwoić wyniki sprzedaży. "Pełną stabilność zapewniłby jednak dopiero ponad milion aut" - mówi.


Plan B zakłada też stworzenie crossovera, wielkości Audi Q3. Taki model mógłby cieszyć się sporym zainteresowaniem klientów, wykorzystując koniunkturę na małe SUV-y.


















źródło: worldcarfans
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż
Podobne: Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż




Podobne galerie: Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Seat
Newsletter
Galerie zdjęć