Portal V10 » Aktualności » Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż

Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż
Sytuacja Seata nie wygląda najlepiej. To jedyna marka koncernu Volkswagena, która przynosi straty. Jeśli Hiszpanie szybko nie poprawią swoich wyników, Niemcy mogą stracić cierpliwość i uciąć dopływ pieniędzy.
W 2012 roku Seat sprzedał 320 000 aut. Szef marki, James Muir ma świadomość, że aby przetrwać, trzeba co najmniej podwoić wyniki sprzedaży. "Pełną stabilność zapewniłby jednak dopiero ponad milion aut" - mówi.
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Cała nadzieja w nowym Leonie, który ma szanse na sukces. Oczywiście jeśli cena nie będzie zbyt wygórowana. W innym wypadku klienci na pewno wybiorą Golfa lub Octavię.
Plan B zakłada też stworzenie crossovera, wielkości Audi Q3. Taki model mógłby cieszyć się sporym zainteresowaniem klientów, wykorzystując koniunkturę na małe SUV-y.
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Mamy nadzieję, że ten rok będzie dla Seata znacznie bardziej udany. Trzymamy kciuki!
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
Seat Leon SC - najnowszy produkt hiszpańskiej marki
W 2012 roku Seat sprzedał 320 000 aut. Szef marki, James Muir ma świadomość, że aby przetrwać, trzeba co najmniej podwoić wyniki sprzedaży. "Pełną stabilność zapewniłby jednak dopiero ponad milion aut" - mówi.


Plan B zakłada też stworzenie crossovera, wielkości Audi Q3. Taki model mógłby cieszyć się sporym zainteresowaniem klientów, wykorzystując koniunkturę na małe SUV-y.


















źródło: worldcarfans
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż
Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż
Daniel88KRK 2013-03-27 07:59
Wydaje mi się że Seat z takimi pomysłami nie przetrwa. Ten aktualny status "sportowej" marki w ogóle nie kojarzy mi się z Seatem. W kółko wałkowanie tych samych pomysłów VW. Seat powinien w końcu zrobić np konkurenta dla GT86 albo Genesisa Coupe. Może i sprzedaż nie poszybuje ostro w górę ale zrobiło by się o nich w końcu głośno. Było by to coś nowego w Seacie ( w końcu ).
Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż
umar77 2013-03-28 20:36
Z takimi pomysłami może i nie powinni poprosić o większe wsparcie VW i jemu np w Polsce importować samochody przecież ogólna sprzedaż Seata była mniejsza aniżeli samego Golfa
Podobne: Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż




Podobne galerie: Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż



Najczęściej czytane w tym miesiącu


Tapety na pulpit Seat
Galerie zdjęć
Newsletter