Portal V10 » Aktualności » Ferrari GTC4Lusso w teście

Ferrari GTC4Lusso w teście
2016-07-03 - R. Bednarz Tagi: Ferrari, Ferrari GTC4 Lusso, Supersamochody
W gamie Ferrari, model GTC4Lusso zastąpił model FF, który był dla włoskiej marki swego rodzaju kamieniem milowym. To pierwsze Ferrari z napędem na cztery koła. Dzięki temu, można pomyśleć o wypadzie nie tylko na pole golfowe ale również na narty. Ferrari GTC4Lusso to rozwinięcie modelu FF. Wygląda lepiej, ma lepszą technikę, więcej mocy i... bardziej poetycką nazwę. Silnik V12 o mocy 6.3 litra dysponuje mocą 680KM. To prawie o 30 więcej, niż w modelu FF. W dodatku 80% momentu obrotowego ma być dostępne już od 1750 obrotów. Niezwykle zaawansowany napęd na cztery koła, który debiutował w FF został zmodyfikowany. Wspiera go dodatkowo system 4 kół skrętnych (znany z Ferrari F12 TdF).
We wnętrzu Ferrari GTC4Lusso uwagę przyciąga oryginalna deska rozdzielcza, której koncepcję w nomenklaturze Ferrari określona się jako Dual-Cabin, co dobrze oddaje jej ideę. Dzieli sie ona na dwie części a ta przed pasażerem wyposażona jest w cyfrowy ekran na którym wyświetlana jest sporo informacji w tym najważniejsze - prędkość i obroty.
Karoseria auta przeszła lekką metamorfozę ale najważniejsze założenie pozostało bez zmian - mamy do czynienia z nadwoziem typu shooting-brake. Ma to wady i zalety. GTC4Lusso nie uwodzi jak choćby Ferrari 488 ale pod względem praktyczności bije inne modele na głowę. A jak się sprawuje w praktyce? Cóż - zobaczcie sami...
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ferrari GTC4Lusso w teście
Podobne: Ferrari GTC4Lusso w teście




Podobne galerie: Ferrari GTC4Lusso w teście



Najczęściej czytane w tym miesiącu


Tapety na pulpit Ferrari
Galerie zdjęć


Newsletter