Portal V10  »  Aktualności  »  AudiDirect Reception System, czyli podglądaj pracę mechaników!
AudiDirect Reception System

AudiDirect Reception System, czyli podglądaj pracę mechaników!

2010-07-05 - K. Spychalski     Tagi: Audi
Audi wprowadza w swoich brytyjskich serwisach nowatorski program, który pozwoli klientom na podglądanie pracy mechaników.

Już niedługo serwisy Audi w Wlk. Brytanii zostaną wyposażone w AudiDirect Reception System. Pod tą skomplikowaną nazwą kryje się system audiowizualny, który pozwoli klientom serwisów podglądać mechaników przy pracy. Jak wygląda to w praktyce? Każdy z mechaników wyposażony jest w kamerę i mikrofon, które przyczepione są do jego głowy w trakcie wykonywania naprawy. Klient zajmuje wygodne miejsce w poczekalni i na monitorze obserwuje postęp prac. Co więcej, za pomocą dwukierunkowego systemu audio może zadawać pytania i komunikować się z szefem serwisu. W myśl nowego programu pracownicy mają cierpliwie udzielać odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania. Szef Audi w Wlk. Brytanii Jeremy Hicks twierdzi, iż pozwoli to zwiększyć zaufanie do usług serwisowych.

Pozostaje jednak pytanie, jak czują się sami pracownicy Audi. Będą pracowali pod wielką presją, a co więcej, dociekliwi klienci będą im zadawali szereg pytań. Nie wpłynie to pozytywnie na koncentrację. Naszym zdaniem posunięcie jest wysoce ryzykowne. Zobaczmy jak brytyjscy mechanicy poradzą sobie  w roli bohaterów reality show.



źródło: WorldCarFans; informacja: Mototarget

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

AudiDirect Reception System, czyli podglądaj pracę mechaników!