Portal V10 » Aktualności » Żegnaj Opel Vectra, witaj Opel Insignia

Żegnaj Opel Vectra, witaj Opel Insignia
2007-12-03 - R. Branson Tagi:
Nowy samochód klasy średniej Opla to obietnica radykalnego skoku naprzód. Jego rodzina, która zadebiutuje podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Londynie w lipcu 2008 roku, wyznacza nowe standardy technologii i designu dla marki Opel i innych.
Rozpoczynając działania, Opel ogłosił dziś nazwę nowego modelu: Insignia. Nowa Insignia będzie produkowana w zakładach Opla w Russelsheim, jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie. „Dynamiczne osiągi to jedna z podstawowych cech marki Opel. W nowej Insignia widać to w zaawansowanej technologii napędu, bezpieczeństwie aktywnym i interfejsie kierowca-samochód. Poziom komfortu i przyjaznego dla środowiska charakteru modelu Insignia nie ma sobie równych nawet wśród znacznie droższych konkurentów - mówi Alain Visser, Dyrektor ds. Marketingu w General Motors Europe. Dzięki modelowi Insignia Opel kontynuuje swoją strategię udostępniania klientom nowoczesnych technologii za przystępną cenę.
Jeśli chodzi o design nowego samochodu, Visser podpowiada: „Wystarczy jedno uważne spojrzenie na nasz przełomowy model koncepcyjny GTC, aby domyślić się, jak fascynujący będzie nowy język stylistyki Opla”.
Dziedzictwo modeli średniej klasy Opla sięga korzeniami do lat siedemdziesiątych, kiedy na rynku pojawiła się Ascona. Jej trzy generacje znalazły w sumie 4,4 mln nabywców. W 1988 roku zastąpiła ją Vectra. I ona doczekała się trzech generacji, a modele tej marki do dnia dzisiejszego zakupiło niemal 5,5 mln klientów.
Rozpoczynając działania, Opel ogłosił dziś nazwę nowego modelu: Insignia. Nowa Insignia będzie produkowana w zakładach Opla w Russelsheim, jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie. „Dynamiczne osiągi to jedna z podstawowych cech marki Opel. W nowej Insignia widać to w zaawansowanej technologii napędu, bezpieczeństwie aktywnym i interfejsie kierowca-samochód. Poziom komfortu i przyjaznego dla środowiska charakteru modelu Insignia nie ma sobie równych nawet wśród znacznie droższych konkurentów - mówi Alain Visser, Dyrektor ds. Marketingu w General Motors Europe. Dzięki modelowi Insignia Opel kontynuuje swoją strategię udostępniania klientom nowoczesnych technologii za przystępną cenę.
Jeśli chodzi o design nowego samochodu, Visser podpowiada: „Wystarczy jedno uważne spojrzenie na nasz przełomowy model koncepcyjny GTC, aby domyślić się, jak fascynujący będzie nowy język stylistyki Opla”.
Dziedzictwo modeli średniej klasy Opla sięga korzeniami do lat siedemdziesiątych, kiedy na rynku pojawiła się Ascona. Jej trzy generacje znalazły w sumie 4,4 mln nabywców. W 1988 roku zastąpiła ją Vectra. I ona doczekała się trzech generacji, a modele tej marki do dnia dzisiejszego zakupiło niemal 5,5 mln klientów.
źródło: General Motors Poland
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Żegnaj Opel Vectra, witaj Opel Insignia
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter