Portal V10  »  Aktualności  »  Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie
			
			
			
			Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie
							2010-12-27 - M. Zabolski     Tagi: Reklama, Bezpieczeństwo
						
						
						Na zlecenie brytyjskiej Sussex Road Safety Partnership, jednostki zajmującej się bezpieczeństwem w ruchu drogowym, powstał specjalny spot telewizyjny. Działający na wyobraźnie klip ma zachęcić do zapinania pasów bezpieczeństwa. Produkcję "Embrace Life", która kosztowała 47 000 funtów możecie zobaczyć na wideo powyżej. Internauci już okrzyknęli ją najlepszą reklamówką na świecie, co potwierdzają miliony odtworzeń w społecznościowych serwisach wideo.
						Spot został doceniony także przez jury New York Festival of International Advertising Awards, gdzie w pokonanym polu zostawił m.in. słynącego z widowiskowych klipów, Nike.
W reklamie wystąpił znany z serialu telewizyjnego EastEnders, Austin Spangler. Oprócz niego pojawiła się hiszpańska aktorka, Lara Corrachano oraz 10-letnia Clark Denning.
	
	
	
	
									
					
					
W reklamie wystąpił znany z serialu telewizyjnego EastEnders, Austin Spangler. Oprócz niego pojawiła się hiszpańska aktorka, Lara Corrachano oraz 10-letnia Clark Denning.
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie
Podobne: Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie
				Podobne galerie: Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			
 
			
 
			