Portal V10 » Aktualności » Volkswagen rezygnuje ze sloganu "Das Auto"

W następstwie afery spalinowej koncern Volkswagena przechodzi poważną przemianę. Dotyczy to nie tylko zmian na kierowniczych stanowiskach firmy, ale także nowości wizerunkowych.
Jak się dowiedzieliśmy Niemcy postanowili zrezygnować ze sloganu "Das Auto" powołanego do życia w 2007 roku. Co jest tego powodem? Włodarze marki uważają, że hasło "Das Auto" przyczynia się do kreowania wizerunku Volkswagena jako firmy produkującej zwykłe, żeby nie powiedzieć przeciętne pojazdy.
Volkswagen chce natomiast uchodzić za lidera technologicznego w wielu motoryzacyjnych kwestiach. Jakie będzie więc nowe hasło reklamowe? Po prostu "Volkswagen".
Jak się dowiedzieliśmy Niemcy postanowili zrezygnować ze sloganu "Das Auto" powołanego do życia w 2007 roku. Co jest tego powodem? Włodarze marki uważają, że hasło "Das Auto" przyczynia się do kreowania wizerunku Volkswagena jako firmy produkującej zwykłe, żeby nie powiedzieć przeciętne pojazdy.
Volkswagen chce natomiast uchodzić za lidera technologicznego w wielu motoryzacyjnych kwestiach. Jakie będzie więc nowe hasło reklamowe? Po prostu "Volkswagen".
źródło: wcf
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Volkswagen rezygnuje ze sloganu "Das Auto"
Podobne: Volkswagen rezygnuje ze sloganu "Das Auto"



Podobne galerie: Volkswagen rezygnuje ze sloganu "Das Auto"



Najczęściej czytane w tym miesiącu


Tapety na pulpit Volkswagen