Portal V10 » Aktualności » Volkswagen Scirocco zwycięża w plebiscycie "Męska Rzecz 2008"

Volkswagen Scirocco zwycięża w plebiscycie "Męska Rzecz 2008"
2009-01-19 - K. Spychalski Tagi: Volkswagen, Plebiscyty, Volkswagen Scirocco, Coupe
Prestiżowy tytuł najbardziej męskiego samochodu w plebiscycie „Męska rzecz 2008” zdobył Volkswagen Scirocco. Do konkursu zorganizowanego przez TVN Turbo zostały zgłoszone 144 produkty uszeregowane w 4 kategoriach.
„Bo męska rzecz być daleko, a kobieca wiernie czekać - jak śpiewała onegdaj Alicja Majewska w przypadku Scirocco się nie sprawdza. Męska rzecz być blisko, jak najbliżej - a kobieca tym bardziej. Czego Państwu serdecznie życzę. Zapraszam do świata Volkswagena.” - powiedział dr Jerzy Krężlewski, dyrektor Marketingu i PR marki Volkswagen, podczas wczorajszej ceremonii wręczenia statuetek. „Wyróżnienie to jest ukoronowaniem sukcesów sportowych jakie odniósł Scirocco jeszcze przed rynkową premierą oraz bardzo dobrych wyników sprzedaży zarówno w Polsce jak i w Europie. Wybranie Scirocco najbardziej męskim samochodem 2008 roku jest dowodem na to, że Volkswagen obrał dobrą drogę podczas projektowania i tworzenia tego samochodu.” - dodał J. Krężlewski. Do plebiscytu „Męska Rzecz 2008” przyjęto 144 zgłoszenia. Zostały one podzielone na 5 kategorii: samochód, hobby i sport, na co dzień, gadżety i elektronika oraz kobieta TVN Turbo. W pierwszym etapie konkursu, po dwudniowych obradach i testach, jury wyłoniło finalistów w każdej z grup. W drugim etapie, przez ponad 5 tygodni, telewidzowie oddawali swoje głosy na produkty, które ich zdaniem spełniają oczekiwania mężczyzn i są najbardziej przez nich pożądane. Volkswagen Scirocco został zaprezentowany po raz pierwszy w 1974 roku i już dawno zyskał miano auta kultowego. Zaprojektowany przez Georgio Giugiaro był przystępnym, przystosowanym do codziennego użytku, a dzięki napędowi na przednią oś - bezpiecznym samochodem sportowym na każdy dzień roku. Do tej właśnie tradycji nawiązuje nowe Scirocco. Wprowadzony do sprzedaży w minionym roku, wciąż wzbudza ogromne zainteresowanie. Oferuje przyjemność z jazdy, atrakcyjny design, supernowoczesne technologie, jak na przykład adaptacyjną regulację zawieszenia (DCC) czy siedmiobiegową przekładnię DSG oraz maksymalne bezpieczeństwo i typową dla każdego Volkswagena przydatność w życiu codziennym. To właśnie te cechy zyskały uznanie jurorów oraz widzów TVN Turbo i zdecydowały o zwycięstwie Scirocco w plebiscycie „Męska Rzecz 2008”.
„Bo męska rzecz być daleko, a kobieca wiernie czekać - jak śpiewała onegdaj Alicja Majewska w przypadku Scirocco się nie sprawdza. Męska rzecz być blisko, jak najbliżej - a kobieca tym bardziej. Czego Państwu serdecznie życzę. Zapraszam do świata Volkswagena.” - powiedział dr Jerzy Krężlewski, dyrektor Marketingu i PR marki Volkswagen, podczas wczorajszej ceremonii wręczenia statuetek. „Wyróżnienie to jest ukoronowaniem sukcesów sportowych jakie odniósł Scirocco jeszcze przed rynkową premierą oraz bardzo dobrych wyników sprzedaży zarówno w Polsce jak i w Europie. Wybranie Scirocco najbardziej męskim samochodem 2008 roku jest dowodem na to, że Volkswagen obrał dobrą drogę podczas projektowania i tworzenia tego samochodu.” - dodał J. Krężlewski. Do plebiscytu „Męska Rzecz 2008” przyjęto 144 zgłoszenia. Zostały one podzielone na 5 kategorii: samochód, hobby i sport, na co dzień, gadżety i elektronika oraz kobieta TVN Turbo. W pierwszym etapie konkursu, po dwudniowych obradach i testach, jury wyłoniło finalistów w każdej z grup. W drugim etapie, przez ponad 5 tygodni, telewidzowie oddawali swoje głosy na produkty, które ich zdaniem spełniają oczekiwania mężczyzn i są najbardziej przez nich pożądane. Volkswagen Scirocco został zaprezentowany po raz pierwszy w 1974 roku i już dawno zyskał miano auta kultowego. Zaprojektowany przez Georgio Giugiaro był przystępnym, przystosowanym do codziennego użytku, a dzięki napędowi na przednią oś - bezpiecznym samochodem sportowym na każdy dzień roku. Do tej właśnie tradycji nawiązuje nowe Scirocco. Wprowadzony do sprzedaży w minionym roku, wciąż wzbudza ogromne zainteresowanie. Oferuje przyjemność z jazdy, atrakcyjny design, supernowoczesne technologie, jak na przykład adaptacyjną regulację zawieszenia (DCC) czy siedmiobiegową przekładnię DSG oraz maksymalne bezpieczeństwo i typową dla każdego Volkswagena przydatność w życiu codziennym. To właśnie te cechy zyskały uznanie jurorów oraz widzów TVN Turbo i zdecydowały o zwycięstwie Scirocco w plebiscycie „Męska Rzecz 2008”.
źródło: Volkswagen
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Volkswagen Scirocco zwycięża w plebiscycie "Męska Rzecz 2008"
Podobne: Volkswagen Scirocco zwycięża w plebiscycie "Męska Rzecz 2008"




Podobne galerie: Volkswagen Scirocco zwycięża w plebiscycie "Męska Rzecz 2008"


Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Volkswagen
Newsletter
Galerie zdjęć

