Portal V10  »  Aktualności  »  Toyota drugi raz z rzędu została najbardziej wartościową marką motoryzacyjną
Toyota Auris

Toyota drugi raz z rzędu została najbardziej wartościową marką motoryzacyjną

2014-05-24 - A. Ruciński     Tagi: Toyota, Toyota Auris
Toyota drugi rok z rzędu otrzymała tytuł najbardziej wartościowej, motoryzacyjnej marki świata. Tak przynajmniej uważają badacze z instytutu badania opinii publicznej Millward Brown.

Według nich Toyota z pierwszym miejscem plasuje się tuż przed BMW i Mercedesem. Dalej mamy Hondę i Forda. Ten drugi zasługuje na szczególną uwagę, ponieważ rok temu nie załapał się nawet do pierwszej dziesiątki. Poprawa jest zapewne wynikiem wprowadzenia na rynek nowych modeli i wyjścia naprzeciw zindywidualizowanym żądaniom klientów. W top 10 zagościły także taki marki jak Nissan, Volkswagen, Audi, Chevrolet i Hyundai. Każda z nich, poza Volkswagenem zanotowała wzrost wartości w stosunku do minionego roku. Taki, a nie inny wynik pokazuje, że mimo poważnych wpadek z akcjami serwisowymi, wizerunek Toyoty nadal ma się dobrze.



źródło: carscoops

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Toyota drugi raz z rzędu została najbardziej wartościową marką motoryzacyjną