Portal V10 » Aktualności » Toyota chce zlikwidować markę Scion

Toyota poinformowała, że poważne rozważa rezygnację z marki Scion. Co jest tego powodem?
Marka Scion została powołana do życia w 2002 roku w ramach koncernu Toyota. Japończycy chcieli przy jej pomocy przyciągnąć głównie młodych klientów z rynku amerykańskiego.
W tym celu tworzyli ciekawe modele o nietuzinkowej stylistyce, które pozwalały wyróżnić się z tłumu, przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. Niestety plan nie wypalił. Początkowo sprzedaż Sciona pięła się w górę, lecz w ostatnich kilku latach zaczęła gwałtownie spadać. Obecnie marka zajmuje 29 miejsce w sprzedaży spośród 35 firm oficjalnie oferujących swoje auta w USA. Wyniki są tak słabe, że Toyota nie widzi dalszego sensu podtrzymywania Sciona przy życiu. Nie zdziwimy się więc, jeśli niebawem pożegnamy tę markę.
Marka Scion została powołana do życia w 2002 roku w ramach koncernu Toyota. Japończycy chcieli przy jej pomocy przyciągnąć głównie młodych klientów z rynku amerykańskiego.
W tym celu tworzyli ciekawe modele o nietuzinkowej stylistyce, które pozwalały wyróżnić się z tłumu, przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. Niestety plan nie wypalił. Początkowo sprzedaż Sciona pięła się w górę, lecz w ostatnich kilku latach zaczęła gwałtownie spadać. Obecnie marka zajmuje 29 miejsce w sprzedaży spośród 35 firm oficjalnie oferujących swoje auta w USA. Wyniki są tak słabe, że Toyota nie widzi dalszego sensu podtrzymywania Sciona przy życiu. Nie zdziwimy się więc, jeśli niebawem pożegnamy tę markę.
źródło: carscoops
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Toyota chce zlikwidować markę Scion
Podobne: Toyota chce zlikwidować markę Scion




Podobne galerie: Toyota chce zlikwidować markę Scion
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Toyota