Portal V10  »  Aktualności  »  Tata Nano jest zbyt tania - Hindusi przyjmują nową strategię
Tata Nano

Tata Nano jest zbyt tania - Hindusi przyjmują nową strategię

2013-04-15 - A. Ruciński     Tagi: Tata, Tata Nano
Tata Nano będąca najtańszym autem świata nie okazała się aż tak spektakularnym sukcesem jak przewidywano. Jej sprzedaż spada po równi pochyłej. W 2012 roku Nano znalazła o 86% mniej klientów. Czas na zdecydowane środki.

Specjaliści badający rynek twierdzą, że Nano nie ma prawa odnieść sukcesu, ponieważ dla większości Hindusów wciąż jest zbyt drogie, a dla reszty świata za tanie. Na rodzimym rynku najchętniej kupuje się motocykle i rowery, a klienci z innych krajów nie traktują Nano poważnie. W ich oczach nie jest to pełnoprawny samochód. Nic dziwnego skoro sam producent reklamuje Nano jako alternatywę dla skutera czy motocykla.

Marketingowcy Taty podjęli więc decyzję o stworzeniu nowego, droższego pojazdu. Nie znamy jeszcze szczegółów, ale auto ma być dobrze wyposażone, nieźle wykonane, szybkie i oszczędne, dzięki czemu podbije serca bardziej zamożnych narodów. Przynajmniej takie jest założenie.



źródło: carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Tata Nano jest zbyt tania - Hindusi przyjmują nową strategię