Portal V10 » Aktualności » Simbol Design Lavazza GTX-R - trochę Enzo, trochę Zondy i silnik V12 z BMW

Simbol Design Lavazza GTX-R - trochę Enzo, trochę Zondy i silnik V12 z BMW
2010-10-26 - K. Spychalski Tagi: Supersamochody, Coupe
Pomimo, że supersamochody są nadal ultra-elitarnymi produktami, w segmencie najmocniejszych i najszybszych aut świata wciąż robi się coraz ciaśniej. Tym razem, swoje supersportowe dzieło przedstawiła firma Simbol Design.
Zobacz także: Pagani Zonda - filmiki video »Już pierwsze spojrzenie na Lavazzę GTX-R nie pozostawia złudzeń - jej styliści swoje inspiracje czerpali z Ferrari Enzo oraz Pagani Zondy. Atrakcyjność stylistyczna całości to oczywiście sprawa gustu.
Po przyjrzeniu się danym technicznym, dowiadujemy się, że GTX-R zasilany jest 5,4-litrową jednostką V12 konstrukcji BMW. Co ciekawe, włoska witryna Simbol Design informuje, że auto oferuje 489 KM i sprint do „setki” w 4,3 sekundy, natomiast strona anglojęzyczna - że do dyspozycji jest 620 KM i przyspieszenie do 100 km/h w… 4,6 sekundy.
Tak czy owak, jednostkę napędową połączono z 6-stopniową skrzynią elektro-pneumatyczną, a całość oparto na ramie wykonanej ze stalowych rur. W skład karoserii wchodzą podzespoły wykonane z włókna węglowego oraz te kevlarowe.
Zobacz także: Pagani Zonda - filmiki video »
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Simbol Design Lavazza GTX-R - trochę Enzo, trochę Zondy i silnik V12 z BMW
Podobne: Simbol Design Lavazza GTX-R - trochę Enzo, trochę Zondy i silnik V12 z BMW



Podobne galerie: Simbol Design Lavazza GTX-R - trochę Enzo, trochę Zondy i silnik V12 z BMW



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter