Portal V10 » Aktualności » Samochody z brązu według Dave Venell'a
Dave Venell nauczył się wykonywania odlewów z brązu przy użyciu metody lanego wosku sześć lat temu. Zaczynał od robienia historycznych figurek żołnierzy. Od niedawna jego twórczość została ukierunkowana na wykonywanie odlewów zabytkowych samochodów.
W obecnej chwili kolekcja liczy trzy egzemplarze: Ferrari Testa Rossa z 1958 roku, Mercedes 300 SLR z 1955 roku oraz i Jaguar D-Type z 1954 roku. Kolejnymi brązowymi odlewami w kolekcji będą: 427 Shelby Cobra z 1967 roku i Aston Martin DB4 GT Zagato z 1961 roku. W odróżnieniu od realistycznych figurek żołnierzy, samochody są już dużo mniej realistyczne, ale każdy z nich bazuje na realnym, istniejącym egzemplarzu. Dla przykładu: Jaguar D-Type jest kopią podwozia OKV2.
Brązowe odlewy są duże, ciężkie i mają w sobie to coś, co zdaje się wołać "musisz mnie mieć bez względu na cenę!". A ta ostatnia nie należy do atrakcyjnych - 11000 dolarów, przed położeniem lakieru. Ale co to za wydatek dla prawdziwego kolekcjonera.
Ferrari Testa Rossa
Ferrari Testa Rossa
Ferrari Testa Rossa
Ferrari Testa Rossa
Ferrari Testa Rossa
Ferrari Testa Rossa
Ferrari Testa Rossa
Ferrari Testa Rossa
Jaguar D-Type
Jaguar D-Type
Jaguar D-Type
Jaguar D-Type
Jaguar D-Type
Jaguar D-Type
Jaguar D-Type
Jaguar D-Type
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
Mercedes 300 SLR
W obecnej chwili kolekcja liczy trzy egzemplarze: Ferrari Testa Rossa z 1958 roku, Mercedes 300 SLR z 1955 roku oraz i Jaguar D-Type z 1954 roku. Kolejnymi brązowymi odlewami w kolekcji będą: 427 Shelby Cobra z 1967 roku i Aston Martin DB4 GT Zagato z 1961 roku. W odróżnieniu od realistycznych figurek żołnierzy, samochody są już dużo mniej realistyczne, ale każdy z nich bazuje na realnym, istniejącym egzemplarzu. Dla przykładu: Jaguar D-Type jest kopią podwozia OKV2.
Brązowe odlewy są duże, ciężkie i mają w sobie to coś, co zdaje się wołać "musisz mnie mieć bez względu na cenę!". A ta ostatnia nie należy do atrakcyjnych - 11000 dolarów, przed położeniem lakieru. Ale co to za wydatek dla prawdziwego kolekcjonera.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Samochody z brązu według Dave Venell'a
Podobne: Samochody z brązu według Dave Venell'a
Podobne galerie: Samochody z brązu według Dave Venell'a
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć

