Portal V10  »  Aktualności  »  Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów

Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów

2015-05-27 - A. Ruciński     Tagi: Rolls-Royce, Rolls-Royce Phantom
Rolls Royce kojarzy się głównie z zamożnymi ludźmi po 50-tce. Władze marki zamierzają jednak odmłodzić nieco jej wizerunek celując w niższe grupy wiekowe.

Wydawać by się mogło, że wśród 30-to i 40-latków nie znajdziemy tak wielu milionerów. Mimo to władze Rolls Royce`a zamierzają postawić na marketing skierowany do tej grupy klientów.
Podobno w ciągu ostatnich kilku lat udało się obniżyć średnią wieku klientów Rolls Royce`a z 55 do 45 lat. Specjaliści od wizerunku marki nie zamierzają jednak spocząć na laurach.

Jako kluczowy element mający przyciągnąć młodych wymienia się modele o bardziej sportowym charakterze takie jak np. Wraith. Atrakcyjną propozycją okazują się także bogate możliwości personalizacji kupowanego pojazdu. Jedno jest pewne - niezależnie od średniej wieku klientów Rolls Royce`a, sprzedaż marki sukcesywnie rośnie.



źródło: carscoops

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów

Borowczyk.
Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów
Borowczyk. 2015-05-27 18:06
młodzi kasy nie mają na takie fury