Portal V10 » Aktualności » Renault Clio RS 200 EDC - znamy polskie ceny

Renault Clio RS 200 EDC - znamy polskie ceny
2013-03-23 - A. Ruciński Tagi: Renault, Renault Clio, Renault Clio RS, Polska, Hot-hatch
Renault Clio RS zawsze plasowało się w czołówce gorących hatchbacków. Czy z nową generacją będzie podobnie? Wiele zależy nie tylko od osiągów, ale również od ceny. Ile trzeba zapłacić za podstawowy wariant nowej RS-ki?
Dokładnie 89 900 złotych. W zamian dostaniemy nieźle wyglądającego hatchbacka wyposażonego w benzynowe, doładowane 1.6 o mocy 200 KM. Taki zestaw gwarantuje przyspieszenie 0-100 km/h w czasie 6,7 sekundy oraz prędkość maksymalną na poziomie 230 km/h. Z zewnątrz sportowa wersja wyróżnia się zmienionymi zderzakami i listwami progowymi, podwójnym wydechem oraz 17-calowymi felgami. Nie zabrakło również tylnego spojlera i dyfuzora.
Klienci z prawdziwie wyścigową żyłką będą mogli zdecydować się na jeszcze twardszy i bardziej spartański wariant Cup. Również kabinę doposażono w ciekawe akcenty, takie jak sportowe fotele, czy aluminiowe pedały. Zaskoczeniem mogą być łopatki przy kierownicy, bowiem nowe Clio RS będzie dostępne wyłącznie z dwusprzęgłową, automatyczną przekładnią EDC.
Szkoda, że Francuzi nie zdecydowali się na manual. Poprzednik był chwalony za prostotę i szczerość małego hot hatcha. Nowa generacja wydaje się znacznie bardziej skomplikowana. Czy tego szukają klienci? Rynek to zweryfikuje.
Dokładnie 89 900 złotych. W zamian dostaniemy nieźle wyglądającego hatchbacka wyposażonego w benzynowe, doładowane 1.6 o mocy 200 KM. Taki zestaw gwarantuje przyspieszenie 0-100 km/h w czasie 6,7 sekundy oraz prędkość maksymalną na poziomie 230 km/h. Z zewnątrz sportowa wersja wyróżnia się zmienionymi zderzakami i listwami progowymi, podwójnym wydechem oraz 17-calowymi felgami. Nie zabrakło również tylnego spojlera i dyfuzora.
Klienci z prawdziwie wyścigową żyłką będą mogli zdecydować się na jeszcze twardszy i bardziej spartański wariant Cup. Również kabinę doposażono w ciekawe akcenty, takie jak sportowe fotele, czy aluminiowe pedały. Zaskoczeniem mogą być łopatki przy kierownicy, bowiem nowe Clio RS będzie dostępne wyłącznie z dwusprzęgłową, automatyczną przekładnią EDC.
Szkoda, że Francuzi nie zdecydowali się na manual. Poprzednik był chwalony za prostotę i szczerość małego hot hatcha. Nowa generacja wydaje się znacznie bardziej skomplikowana. Czy tego szukają klienci? Rynek to zweryfikuje.
źródło: renault
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Renault Clio RS 200 EDC - znamy polskie ceny
Podobne: Renault Clio RS 200 EDC - znamy polskie ceny




Podobne galerie: Renault Clio RS 200 EDC - znamy polskie ceny
Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć

