Portal V10  »  Aktualności  »  Range Rover Evoque drugiej generacji. Podobny do poprzednika, ale całkiem nowy
Range Rover Evoque

Range Rover Evoque drugiej generacji. Podobny do poprzednika, ale całkiem nowy

2018-11-23 - J. Kruczek     Tagi: SUV, 4x4, Range Rover Evoque, Range Rover, Land Rover
Range Rover Evoque był prawdziwym sukcesem Land Rovera. Teraz debiutuje druga generacja i choć wygląda bardzo podobnie to jest zupełnie nowym autem. SUV powstał na nowej platformie przygotowanej pod napędy hybrydowe, a ze starej generacji na pokładzie pozostały jedynie zawiasy drzwi.
 
Zastosowana platforma pozwoliła lepiej zaaranżować wnętrze, co przyniosło 20 mm więcej przestrzeni na nogi dla pasażerów tylnej kanapy. Bagażnik urósł o 10 procent do pojemności 591 litrów. Po złożeniu kanapy mamy 1383 litry. Cała konstrukcja jest sztywniejsza, co pozwoliło przeprojektować zawieszenie, aby zapewniało jeszcze większy komfort i lepszą trakcję.
Range Rover EvoqueRange Rover Evoque
Wnętrze otrzymało wykończenie z materiałów pochodzących z recyklingu. Producent zastosował fotele regulowane w ośmiu płaszczyznach, jonizator powietrza czy najnowszy system teleinformacyjny, który obsłużymy górnym ekranem. Dolny obsługuje ustawienia klimatyzacji. W lusterku wstecznym umieszczono ekran HD wyświetlający w razie potrzeby obraz z tylnej kamery.
Range Rover EvoqueRange Rover Evoque
Range Rover Evoque jest też pierwszym produkcyjnym samochodem z technologią Ground View, czyli wyświetlaniem obrazu przez maskę. W ten sposób można śledzić przeszkody terenowe pod autem.
Stylistycznie widać nawiązania do większego Velara. Masywne przetłoczenia doskonale komponują się z dynamiczną sylwetką i potężnymi 21-calowymi felgami. Karoseria posiada długość 4371 mm, szerokość 1904 mm i wysokość 1649 mm.

Range Rover Evoque tylko w jednej wersji silnikowej ma nie korzystać z układu miękkiej hybrydy. Instalacja 48-woltowa wspomaga napęd co pozwala zaoszczędzić paliwo i płynniej ruszać. Jedynym silnikiem bez układu MHEV będzie 150-konny diesel Td4. Tylko on też będzie oferowany z napędem na przód i skrzynią manualną. Poniżej możecie zobaczyć wersje silnikowe:
Range Rover EvoqueRange Rover Evoque
Diesel Td4 (2WD Manual) - 150 KM i 380 Nm
Diesel Td4 MHEV- 150 KM i 380 Nm
Diesel Td4 MHEV - 180 KM i 430 Nm
Diesel Sd4 MHEV - 240 KM i 500 Nm
Benzynowy Si4 MHEV - 200 KM i 340 Nm
Benzynowy Si4 MHEV - 249 KM i 365 Nm
Benzynowy Si4 MHEV - 300 KM i 400 Nm
Range Rover EvoqueRange Rover Evoque
Producent zapowiada, że Range Rover Evoque będzie doskonale spisywał się w terenie. Oczywiście pod warunkiem, że będzie to wersja z napędem na wszystkie koła. Szereg systemów ma wspierać kierowcę na bezdrożach. Auto może między innymi brodzić w wodzie o głębokości do 600 mm. Wkrótce powinniśmy poznać szczegóły na temat ceny i dostępności nowego SUVa.
Range Rover EvoqueRange Rover EvoqueRange Rover EvoqueRange Rover Evoque



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Range Rover Evoque drugiej generacji. Podobny do poprzednika, ale całkiem nowy