Portal V10  »  Aktualności  »  Qoros chce, żeby zyski z europejskiego rynku stanowiły co najmniej 10 procent całkowitego dochodu marki
Qoros

Qoros chce, żeby zyski z europejskiego rynku stanowiły co najmniej 10 procent całkowitego dochodu marki

2014-06-08 - A. Ruciński     Tagi: Qoros, Qoros GQ3, Qoros 3
Qoros to chińsko-izraelska firma z ogromnymi aspiracjami, która zamierza odnieść międzynarodowy sukces. Największym rynkiem zbytu mają być Chiny, lecz Qoros stawia także na Europę.

Szefowie marki powiedzieli, że chcą, aby zyski z rynku europejskiego stanowiły przynajmniej 10% ogólnego przychodu firmy. Czy taki wynik jest realny? Wiele zależy od jakości i cen oferowanych aut. Nieznane, debiutujące marki są w znacznie trudniejszej sytuacji niż utytułowani gracze.
QorosQoros
Podbój Europy Qoros rozpoczął od... Słowacji, gdzie przez najbliższe miesiące dostępne będzie kilka modeli. Na razie jest to próba popularności. Jeśli liczba chętnych okaże się wystarczająca, Qoros poszerzy ofertę o kolejne państwa.

Dla przykładu, za model 3 Sedan trzeba zapłacić 20 900 euro. W zamian dostaniemy spore, całkiem nieźle wyglądające auto z topowym wyposażeniem. Na pokładzie nie brakuje nawet stałego połączenia z internetem.
QorosQoros
Jesteśmy ciekawi jak potoczą się losy Qorosa w Europie. Najbliższe miesiące powinny dać odpowiedź.
QorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQorosQoros



źródło: carscoops

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Qoros chce, żeby zyski z europejskiego rynku stanowiły co najmniej 10 procent całkowitego dochodu marki

Qoros chce, żeby zyski z europejskiego rynku stanowiły co najmniej 10 procent całkowitego dochodu marki
reno 2014-06-08 21:57
Życzmy im jak najlepiej, samochód wygląda ładnie a cena nawet atrakcyjna. Powieje trochę świeżością na Europejskim rynku. Pierwszy towar z Chin który ma szansę odnieść sukces.