Portal V10  »  Aktualności  »  Nissan stawia na promocję marki i nowego modelu podczas Igrzysk w Rio
Nissan Kicks

Nissan stawia na promocję marki i nowego modelu podczas Igrzysk w Rio

2016-08-10 - F. Michalak     Tagi: Nissan, Crossover, Promocje, Igrzyska Olimpijskie w Rio De Janeiro
Nissan chce przyciągnąć do swoich salonów na całym świecie jeszcze więcej klientów. Producenci już dawno odkryli, że obecność na imprezach sportowych to świetny sposób na dotarcie do klientów. Nissan postanowił wykorzystać do promocji swoich aut Igrzyska w Rio. Japoński producent samochodów wydał przeszło 250mln $ na akcję promocyjną marki oraz nowego modelu Kicks. 
Nissan Kicks
Nissan Kicks bo tak nazywa się nowy crossover japońskiej marki został opracowany przy udziale lokalnych designerów Nissana z Rio. Sportowy i zarazem stylowy samochód ma się wpasowywać w klimaty latynoamerykańskie i być osiągalnym środkiem transportu dla tamtejszej ludności. W następnych 12 miesiącach planowana jest sprzedaż około 50,000 egzemplarzy i to tylko w Ameryce Łacińskiej. 
Obecnie na Igrzyskach używanych jest 4,200 aut do transportu zawodników oraz stewardów. Jak mówi jeden z szefów Carlos Ghosn to świetny czas aby wypromować się i zwiększyć wśród ludzi świadomość czym tak naprawdę jest marka Nissan. 



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nissan stawia na promocję marki i nowego modelu podczas Igrzysk w Rio