Portal V10 » Aktualności » Jaguar XF - oficjalne zdjęcia

Jaguar XF - oficjalne zdjęcia
2007-08-27 - P. Ciszewski Tagi:
Najnowszy model Jaguara, konkurent dla Mercedesa E-klasy, BMW serii 5 czy Audi A6, został właśnie oficjalnie pokazany światu. Swoją sylwetką sportowego sedana, Jaguar XF bardziej niż limuzynę segmentu E, przypomina coupe.
Również wnętrze jest zaprojektowane bardzo ciekawie i z polotem - jest to kombinacja wstawek drewnianych i aluminiowych. Klasyka i futuryzm w jednym. Rzeczy na które warto zwrócić uwagę, to niebieskie podświetlenie deski rozdzielczej oraz konsoli centralnej, a także aluminiowa, obrotowa gałka, która wysuwa się po naciśnięcia przycisku uruchamiającego silnik, stając się obrotowym drążkiem zmiany biegów. Pod swoim wyjątkowej urody nadwoziem, XF chowa bardziej konwencjonalne, stalowe zawieszenie, całkiem inne, niż aluminiowe, które użyte było w XK czy XJ. Rozstaw osi wynosi 2 909mm (tak samo jak w S-type).
XF, który trafi do sprzedaży w przyszłym roku, oferowany będzie z czterema różnymi silnikami: począwszy od turbodiesla V6 2,7l o mocy 210 koni, poprzez benzyniaki V6 3,0l o mocy 240KM, V8 4,2 o mocy 300KM oraz V8 w wersji turbodoładowanej, z mocą na poziomie 420KM. Ostatnia z tych jednostek potrzebuje 5,1 sek. aby rozpędzić samochód do 100km/h, oraz osiąga prędkość maksymalną 250 km/h.
Również wnętrze jest zaprojektowane bardzo ciekawie i z polotem - jest to kombinacja wstawek drewnianych i aluminiowych. Klasyka i futuryzm w jednym. Rzeczy na które warto zwrócić uwagę, to niebieskie podświetlenie deski rozdzielczej oraz konsoli centralnej, a także aluminiowa, obrotowa gałka, która wysuwa się po naciśnięcia przycisku uruchamiającego silnik, stając się obrotowym drążkiem zmiany biegów. Pod swoim wyjątkowej urody nadwoziem, XF chowa bardziej konwencjonalne, stalowe zawieszenie, całkiem inne, niż aluminiowe, które użyte było w XK czy XJ. Rozstaw osi wynosi 2 909mm (tak samo jak w S-type).
XF, który trafi do sprzedaży w przyszłym roku, oferowany będzie z czterema różnymi silnikami: począwszy od turbodiesla V6 2,7l o mocy 210 koni, poprzez benzyniaki V6 3,0l o mocy 240KM, V8 4,2 o mocy 300KM oraz V8 w wersji turbodoładowanej, z mocą na poziomie 420KM. Ostatnia z tych jednostek potrzebuje 5,1 sek. aby rozpędzić samochód do 100km/h, oraz osiąga prędkość maksymalną 250 km/h.
źródło: Carscoop, fot. Jaguar
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Jaguar XF - oficjalne zdjęcia
Galerie zdjęć
Newsletter