Portal V10 » Aktualności » Honda e - produkcyjny model utrzymał urok konceptu
Honda e - produkcyjny model utrzymał urok konceptu
Honda e zgodnie z oczekiwaniami była jedną z gwiazd salonu samochodowego we Frankfurcie. Elektryczny model japońskiej marki został zaprezentowany w produkcyjnej wersji i zasadniczo nie różni się od przedpremierowego konceptu pokazanego w marcu 2019 roku.
Stylistycznie udało się utrzymać ciekawe połączenie nowoczesności z formami retro. Auto może przypominać pierwsze hatchbacki marki oraz popularne w Japonii kei cary. Z pewnością taki wygląd przyciągnie uwagę wielu klientów lubiących się wyróżniać. Honda e będzie dostępna w dwóch wersjach napędu. Bazowy model skorzysta z silnika elektrycznego o mocy 136 KM. Topowy model wykorzystuje jednostkę o mocy 154 KM i momencie obrotowym 315 Nm. Takie wartości pozwolą rozpędzić hatchbacka do 100 km/h w czasie około 8 s. Honda e będzie przede wszystkim autem miejskim. Producent postawił na niewielki zestaw baterii o pojemności 35,5 kWh. Pozwoli on na pokonanie około 220 km. Z wykorzystaniem stacji ładowania o mocy 100 kW można zasilić 80 procent baterii w 30 minut. Co ciekawe Honda e ma dostarczać radość z jazdy. Napęd trafia na tylną oś, a zawieszenie i układ kierowniczy zestrojono tak, aby jazda była bardzo dynamiczna i przyjemna.
Wnętrze to duże ekrany dotykowe i wysoka multimedialność. Funkcjami auta będzie można sterować głosowo. Elegancji dodaje wykończenie drewniane. Hondę e można już zamawiać w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji oraz Norwegii. U naszych zachodnich sąsiadów ceny startują od 29 470 euro.
Stylistycznie udało się utrzymać ciekawe połączenie nowoczesności z formami retro. Auto może przypominać pierwsze hatchbacki marki oraz popularne w Japonii kei cary. Z pewnością taki wygląd przyciągnie uwagę wielu klientów lubiących się wyróżniać. Honda e będzie dostępna w dwóch wersjach napędu. Bazowy model skorzysta z silnika elektrycznego o mocy 136 KM. Topowy model wykorzystuje jednostkę o mocy 154 KM i momencie obrotowym 315 Nm. Takie wartości pozwolą rozpędzić hatchbacka do 100 km/h w czasie około 8 s. Honda e będzie przede wszystkim autem miejskim. Producent postawił na niewielki zestaw baterii o pojemności 35,5 kWh. Pozwoli on na pokonanie około 220 km. Z wykorzystaniem stacji ładowania o mocy 100 kW można zasilić 80 procent baterii w 30 minut. Co ciekawe Honda e ma dostarczać radość z jazdy. Napęd trafia na tylną oś, a zawieszenie i układ kierowniczy zestrojono tak, aby jazda była bardzo dynamiczna i przyjemna.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Honda e - produkcyjny model utrzymał urok konceptu
Podobne: Honda e - produkcyjny model utrzymał urok konceptu
Honda e - Japończycy zdradzili szczegóły napędu »
Honda e - ruszyły zamówienia w Europie »
Honda e w standardzie z kamerami zamiast lusterek »
Honda potwierdza nazwę e dla pierwszego modelu EV »
Podobne galerie: Honda e - produkcyjny model utrzymał urok konceptu
Mercedes EQC w obszernej galerii »
Honda CR-Z - wersja europejska »
Honda HR-V błyszczy na fotografiach »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Tapety na pulpit Honda
Galerie zdjęć
Newsletter