Portal V10  »  Aktualności  »  Honda Insight Hybrid: nowe zdjęcia auta w europejskiej specyfikacji
Honda Insight Hybrid

Honda Insight Hybrid: nowe zdjęcia auta w europejskiej specyfikacji

2009-01-05 - P. Grzelak     Tagi: Honda, Honda Insight, Hybryda
Mimo, że do premiery auta zostało jeszcze kilka dni, do internetu trafiają kolejne informacje i zdjęcia dotyczące Hondy Insight. Mający zadebiutować 11 stycznia w Detroit pojazd wyjedzie na drogi po obu stronach Oceanu Atlantyckiego w tym samym czasie, czyli na wiosnę tego roku. W porównaniu do prezentowanego w Paryżu Conceptu, wersja produkcyjna charakteryzuje się spokojniejszym i bardziej stonowanym design’em. Napęd auta opierał się będzie na rozwiązaniach znanych z modelu Civic IMA. Elektryczny motor wspomagany zostanie jednostką spalinową, a nad wszystkim pieczę sprawować będzie przekładnia CVT. W porównaniu do swojego największego konkurenta - Toyoty Prius - pojazd nie będzie mógł w czasie jazdy korzystać tylko z  napędu elektrycznego. Honda zapewnia, że Insight będzie najbardziej dostępną hybrydą na rynku. Ambitne plany japońskiego producenta zakładają roczną sprzedaż na poziomie 200 tysięcy egzemplarzy, z czego połowa z nich ma trafić na rynek północno-amerykański.



źródło: Carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
2

Komentarze do:

Honda Insight Hybrid: nowe zdjęcia auta w europejskiej specyfikacji

Honda Insight Hybrid: nowe zdjęcia auta w europejskiej specyfikacji
Prix 2009-01-06 22:40
Ja do końca nie jestem przekonany do tak skomplikowanego rozwiązania. Ciekawe ile faktycznie będzie palić. Ostatnio w USA wybrano VW Jetta z silnikiem TDI za Green Car of the Year. Może tędy droga.
Honda Insight Hybrid: nowe zdjęcia auta w europejskiej specyfikacji
tomecek75 2009-11-18 21:55
prawda jest taka ze mam honde insight juz 4 miesiace zroilem tym autem 14500 kliometrow.i nie jest tak trzgicznie srednia mi wyszla 5.1 z ostatnich 6000 kilometrow przewaznie w mniescie.w trasie przy 100 na godzine spokojnie utrzymujesz 4 L .jednakrze jesli auto uzywasz w mniescie czyli gasisz i startujesz to wychodzi lekko ponad 5.5 L.wiec nie jest zle .rekord naj oszczedniejszej jazdy byl 3.2L jadac ciagle za tirami.ogulnie ma duzo zalet i jedna wade chlodne plastiki wykonczenia.