Portal V10 » Aktualności » Ford Focus ST wjeżdża do Polski. Ceny pozytywnie zaskakują

Ford Focus ST wjeżdża do Polski. Ceny pozytywnie zaskakują
2019-04-24 - J. Kruczek Tagi: Ford Focus ST, Ford Focus, Ford
Ford Focus ST jest dla wielu najbardziej atrakcyjną wersją kompaktowego modelu. Atrakcyjny design i świetne osiągi przyciągają uwagę klientów. Oczywiście w tym wypadku pojawiły się także obawy o cenę, a ta okazała się nad Wisłą miłym zaskoczeniem.
Ford Focus ST czwartej generacji zawitał do polskich salonów w sześciu wariantach, a ceny startują od 116 200 zł. Wizualnie kompakt jest podobny do wersji ST-Line, ale oczywiście oferuje poważne zmiany w napędzie i układzie zawieszenia. Za wspomnianą cenę otrzymamy wersję z dwulitrowym silnikiem diesla o mocy 190 KM. Ten model jest dostępny tylko z sześciobiegową skrzynią manualną. Prawdziwi fani sportu sięgną po model z 2,3-litrowym motorem EcoBoost o mocy 280 KM. Klienci wybiorą 6-biegowy manual bądź 7-biegowy automat. Wersja z dieslem posiada układ TVS poprawiający stabilność toru jazdy. Model benzynowy to już rasowy sportowiec z elektryczną szperą oraz adaptacyjnym zawieszeniem. Obie wersje zostały obniżone o 10 mm. Klienci wybiorą wersję wyposażenia ST2 bądź ST3 oraz nadwozie. Za kombi trzeba dopłacić 4 tysiące złotych. Najdroższa wersja pięciodrzwiowa to koszt 154 650 zł. Jak widać Ford Focus ST nie będzie najdroższym hot-hatchem na rynku i plasuje się w środku stawki pomiędzy Golfem GTI czy Renault Megane RS.
Ford Focus ST czwartej generacji zawitał do polskich salonów w sześciu wariantach, a ceny startują od 116 200 zł. Wizualnie kompakt jest podobny do wersji ST-Line, ale oczywiście oferuje poważne zmiany w napędzie i układzie zawieszenia. Za wspomnianą cenę otrzymamy wersję z dwulitrowym silnikiem diesla o mocy 190 KM. Ten model jest dostępny tylko z sześciobiegową skrzynią manualną. Prawdziwi fani sportu sięgną po model z 2,3-litrowym motorem EcoBoost o mocy 280 KM. Klienci wybiorą 6-biegowy manual bądź 7-biegowy automat. Wersja z dieslem posiada układ TVS poprawiający stabilność toru jazdy. Model benzynowy to już rasowy sportowiec z elektryczną szperą oraz adaptacyjnym zawieszeniem. Obie wersje zostały obniżone o 10 mm. Klienci wybiorą wersję wyposażenia ST2 bądź ST3 oraz nadwozie. Za kombi trzeba dopłacić 4 tysiące złotych. Najdroższa wersja pięciodrzwiowa to koszt 154 650 zł. Jak widać Ford Focus ST nie będzie najdroższym hot-hatchem na rynku i plasuje się w środku stawki pomiędzy Golfem GTI czy Renault Megane RS.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ford Focus ST wjeżdża do Polski. Ceny pozytywnie zaskakują
Podobne: Ford Focus ST wjeżdża do Polski. Ceny pozytywnie zaskakują




Podobne galerie: Ford Focus ST wjeżdża do Polski. Ceny pozytywnie zaskakują


Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Ford
Galerie zdjęć
Newsletter