Portal V10 » Aktualności » Fiat Panda 4x4 tuż przed oficjalnym debiutem w Paryżu

Fiat Panda 4x4 tuż przed oficjalnym debiutem w Paryżu
2012-08-30 - A. Ruciński Tagi: Fiat, Premiery, Fiat Panda, 4x4
Oficjalna premiera czteronapędowej odmiany Fiata Pandy już za niecały miesiąc. Z tej okazji włoski koncern opublikował serię oficjalnych fotografii i szczegółowych informacji dotyczących Pandy 4x4.
Nadwozie jest niemal identyczne jak w zwykłej wersji. Nie licząc oczywiście dodatkowych osłon, nakładek na progi i listew na nadkolach, które nie tylko ułatwiają użytkowanie auta w trudnych warunkach, ale również sprawiają, że wygląda ono znacznie agresywniej. Specjalnie dla odmiany 4x4 Fiat opracował dwa nowe kolory: Sicilia Orange i Toscana Green. Znajdziemy tu także wyjątkowe, 15-calowe felgi z całorocznymi oponami 175/65.
Nowości w kabinie ograniczają się do detali takich jak dodatkowe schowki i zielone detale wykończenia.
Jednakże najważniejszy w tym aucie jest napęd - stały 4x4 z elektronicznym rozdziałem pomiędzy przednią, a tylną osią w zależności od warunków i potrzeb. Przy okazji w standardzie otrzymujemy ESC, czyli system stabilizacji toru jazdy, oraz ELD - elektroniczną blokadę dyferencjału. Zawieszenie ma znacznie większy prześwit niż w przypadku zwykłej Pandy, ale rozwiązania tu zastosowane są niemal identyczne: z przodu kolumna McPherson`a, z tyłu belka skrętna.
Pod maskę Pandy 4x4 trafią następujące silniki: benzyniak 0,9 TwinAir o mocy 85 KM oraz diesel 1.3 Multijet generujący 75 KM. Obie jednostki standardowo współpracują z systemem Start/Stop.
Teraz nie pozostaje nam nic innego jak czekać na oficjalny, paryski debiut oraz polski cennik.
Nadwozie jest niemal identyczne jak w zwykłej wersji. Nie licząc oczywiście dodatkowych osłon, nakładek na progi i listew na nadkolach, które nie tylko ułatwiają użytkowanie auta w trudnych warunkach, ale również sprawiają, że wygląda ono znacznie agresywniej. Specjalnie dla odmiany 4x4 Fiat opracował dwa nowe kolory: Sicilia Orange i Toscana Green. Znajdziemy tu także wyjątkowe, 15-calowe felgi z całorocznymi oponami 175/65.
Nowości w kabinie ograniczają się do detali takich jak dodatkowe schowki i zielone detale wykończenia.
Jednakże najważniejszy w tym aucie jest napęd - stały 4x4 z elektronicznym rozdziałem pomiędzy przednią, a tylną osią w zależności od warunków i potrzeb. Przy okazji w standardzie otrzymujemy ESC, czyli system stabilizacji toru jazdy, oraz ELD - elektroniczną blokadę dyferencjału. Zawieszenie ma znacznie większy prześwit niż w przypadku zwykłej Pandy, ale rozwiązania tu zastosowane są niemal identyczne: z przodu kolumna McPherson`a, z tyłu belka skrętna.
Pod maskę Pandy 4x4 trafią następujące silniki: benzyniak 0,9 TwinAir o mocy 85 KM oraz diesel 1.3 Multijet generujący 75 KM. Obie jednostki standardowo współpracują z systemem Start/Stop.
źródło: carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Fiat Panda 4x4 tuż przed oficjalnym debiutem w Paryżu
Podobne: Fiat Panda 4x4 tuż przed oficjalnym debiutem w Paryżu




Podobne galerie: Fiat Panda 4x4 tuż przed oficjalnym debiutem w Paryżu



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Fiat
Newsletter
Galerie zdjęć