Portal V10 » Aktualności » E-go Revolt: nowa zabawka najbogatszych Rosjan

Jeśli myślicie, że rosyjscy konstruktorzy mają wolne to jesteście w błędzie.
Niedawno niewielka manufaktura pod Moskwą pokazała na co stać stylistów z Europy
Wschodniej. Okazuje się, że nie tylko Wołga i Lada mogą przyciągnąć wzrok fanów.
E-go Revolt zbudowano na platformie Mitsubishi, aczkolwiek moskiewska firma nie podaje szczegółów od jakiego modelu. Pod maską silnik twin turbo 3.0 V6 550 KM pochodzący od kultowego Mitsubishi Eclipse 3000GT z roku 1993-1990. Jednocześnie uprzedzamy, iż Literka "E" nie ma nic wspólnego z napędem elektrycznym ani hybrydowym, jak myśli wielu fanów motoryzacji.
Słuszny moment obrotowy przenoszony jest za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej. W wyhamowaniu tego monstrum pomagają hamulce Brembo z wentylowanymi tarczami 425 mm z przodu i 342 mm z tyłu oraz niskoprofilowe gumy Michelin 245/40/R19 z przodu i 325/30/R19 z tyłu. Nowością jest tu także pneumatyczne zawieszenie, prawdopodobnie skopiowane z luksusowego Lexusa lub BMW serii 7. W skąpych danych producenta nie znaleźliśmy nic na temat ceny zakupu i osiągów tego sportowego coupe. Tajemnicą jest także wyposażenie, wiemy jedynie, iż nowatorsko rozwiązano sterowanie tym szybkim bolidem, wykorzystując panel dotykowy TFT.
E-go Revolt zbudowano na platformie Mitsubishi, aczkolwiek moskiewska firma nie podaje szczegółów od jakiego modelu. Pod maską silnik twin turbo 3.0 V6 550 KM pochodzący od kultowego Mitsubishi Eclipse 3000GT z roku 1993-1990. Jednocześnie uprzedzamy, iż Literka "E" nie ma nic wspólnego z napędem elektrycznym ani hybrydowym, jak myśli wielu fanów motoryzacji.
Słuszny moment obrotowy przenoszony jest za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej. W wyhamowaniu tego monstrum pomagają hamulce Brembo z wentylowanymi tarczami 425 mm z przodu i 342 mm z tyłu oraz niskoprofilowe gumy Michelin 245/40/R19 z przodu i 325/30/R19 z tyłu. Nowością jest tu także pneumatyczne zawieszenie, prawdopodobnie skopiowane z luksusowego Lexusa lub BMW serii 7. W skąpych danych producenta nie znaleźliśmy nic na temat ceny zakupu i osiągów tego sportowego coupe. Tajemnicą jest także wyposażenie, wiemy jedynie, iż nowatorsko rozwiązano sterowanie tym szybkim bolidem, wykorzystując panel dotykowy TFT.
źródło: autoflesz.pl, cardesign.ru, fot. cardesign
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
E-go Revolt: nowa zabawka najbogatszych Rosjan
Podobne: E-go Revolt: nowa zabawka najbogatszych Rosjan



Podobne galerie: E-go Revolt: nowa zabawka najbogatszych Rosjan



Najczęściej czytane w tym miesiącu


Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć