Portal V10 » Aktualności » BMW chce utrzymać pozycję najlepiej sprzedającej się luksusowej marki na rynku

BMW chce utrzymać pozycję najlepiej sprzedającej się luksusowej marki na rynku
BMW to luksusowa marka, która pod swoim znaczkiem skrywa sprzedaż jeszcze innych aut równie unikalnych, mianowicie Rolls-Royca i Mini. Dzięki temu utrzymuje się w ścisłej czołówce najlepiej sprzedającej się marki premium. Niestety w pierwszej połowie tego roku pałeczkę przejął Mercedes-Benz i BMW spadło w rankingach.
Powyższe fakty nie powinny dziwić. Mercedes w tym roku zalał rynek falą nowości. Poczynając od Mercedesa GLC, większego znacznie GLE czy nowej E klasie a na C klasie kończąc. W salonach Mercedesa sprzedaż ma się wyśmienicie. Dla porównania od bawarskiej marki nie dostaliśmy, żadnej znaczącej premiery.
Nawet jeśli BMW wprowadzi nową generację BMW serii 5 nie powinno to zachwiać stabilnym obecnie rynkiem Mercedesa. Obecnie BMW chce się skupić na rozwoju technologii autonomicznej i jak podaje, w 2021 roku na rynek ma wyjść samochód prowadzący się całkowicie bez ingerencji człowieka.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
BMW chce utrzymać pozycję najlepiej sprzedającej się luksusowej marki na rynku
Podobne: BMW chce utrzymać pozycję najlepiej sprzedającej się luksusowej marki na rynku




Podobne galerie: BMW chce utrzymać pozycję najlepiej sprzedającej się luksusowej marki na rynku



Najczęściej czytane w tym miesiącu


Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć